Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

Rzucić studia?

Polecane posty

Gość gość

Witam. Strasznie dręczy mnie pytanie zadane w temacie. Już od 2 miesięcy nie daje mi spokoju. Postaram się objaśnić moją sytuację. Studiuję budownictwo, jestem dopiero na pierwszym roku, na drugim semestrze. Wybór był bardzo spontaniczny.Gdy dostałam się na ten kierunek byłam bardzo szczęśliwa, moi rodzice jeszcze bardziej ode mnie. Moja mama jest wykształconym matematykiem,a tata prowadzi firmę z materiałami budowlanymi. Jeszcze zanim zaczęłam studiować cała moja rodzina i znajomi rodziców jarali się moim kierunkiem. Pierwszy semestr był strasznie ciężki. Wiele osób zrezygnowało,a wiele odeszło po sesji, ze 150 osób zostało nas tylko 80. Ciągłe projekty, mechanika, wiele nieprzespanych nocy, wiele godzin spędzonych w czytelni. Dużo płaczu i stresu. Mama w pewnym momencie powiedziała mi, żebym zrezygnowała. To było na samym początku prawie. Ja jednak postawiłam to ciągnąć. Zaliczyłam sesję z jednym warunkiem z mechaniki. Byłam z siebie dumna i szczęśliwa, tak naprawdę wtedy dopiero zaczęło zależeć mi na tych studiach. Zaczął się drugi semestr. Doszły przedmioty takie jak hydraulika, CAD, wytrzymałość materiałów i wiele innych. Ten semestr opiera się na wielu projektach, z którymi sobie nie radzę. Jestem strasznie w tyle. A program CAD spędza mi sen z powiek. Projektów nie możemy zabierać do domu, a ja nie wyrabiam się z nimi na zajęciach. To jest już 3, a ja jeszcze żadnego nie zaliczyłam. Tak samo z wytrzymałości. Ciągle coś jest nie tak. Prowadzący są straszni, wjeżdżają na psychikę. Z hydrauliki wielu rzeczy nie potrafię sobie wyobrazić. To nie jest tak, że się nie uczę. Spię po 3 godziny, bo próbuję ogarnąć materiał, ale z marnym skutkiem. Kolokwia są na tak wysokim poziomie, że jedynymi przedmiotami, z którymi nie mam prob