Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jedwabna25

seks z żonatym mężczyzną

Polecane posty

Gość jedwabna25

Jestem 25letnią studentką, pracuje dorywczo w miejscu gdzie przyjechał na szkolenie mężczyzna, który od dawna bardzo mi się podobał. Siedziałam z nim i jego znajomymi wieczorem przy drinku (uprzedzam - nie byliśmy pijani). Po pewnym czasie on stwierdził, że pojdzie sie położyc. Później przechodziłam obok jego pokoju i coś mnie tknęło żeby wejść. Zapukałam i zapytałam czy mogę,on powiedział proszę i wtedy wyszedł spod prysznica w samym ręczniku. Nie wiem co mnie pokusiło, ale stanęliśmy przed sobą i już wiadomo było o co chodzi. W prawdzie nie doszło do stosunku, nie chciałam żeby tak wyszło, ale jednak zrobiłam coś innego co dało nam dużo przyjemności. Po tym wieczorze mieliśmy ze sobą normalny kontakt. Wielokrotnie to wspominał, mówił że było mu bardzo miło. Więc ja pociągnęłam temat i zaproponowałam żeby dokończyć to co zaczęliśmy, na spokojnie u mnie. On na początku jakby się przestraszył, ma 40pare lat, mówił że nie może bo nie chce żebym się angażowała w coś co nie ma przyszłości a do tego żona i dzieci. Kiedy powiedziałam, że nie szukam partnera do stałego związku zaczął jakby zmieniać zdanie, mówił że w takim razie chętnie by to powtórzył, że mu się podobam itp. Wtedy uzgodniliśmy, że przemyslimy to jeszcze raz i wrócimy do tematu. Wiem, że dla niektórych brzmi to okropnie. Większość pomysli, że się nie szanuje albo mam niską samoocenę, ale nie pisze po to zeby być oceniana tylko proszę o radę. Bo nie oszukujmy się, większość ludzi zdradza i nie koniecznie musi się to wiązać z rozbijaniem czyjejś rodziny czy tym podobne. Ten mężczyzna po prosto podoba mi się, mam na niego ochotę i nie zamierzam w nic więcej się angażować, chce przeżyć z nim taką przygodę, którą oboje bedziemy mile wspominać i tyle.