Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

tarot

Polecane posty

Gość gość

Czy wróżenie z tarota dla siebie kiedy nie zna się znaczeń kart tylko odczytuje wróżbę z książki temu poświęconej jest grzechem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość grossross
Bzdura, czytanie jakiejkolwiek książki nie jest grzechem, a jak nie znasz kart tarota, to nie ma mowy o żadnej wróżbie. Jeśli masz jakiś problem i chcesz poznać odpowiedź na jakiś pytanie, to ci postawię prawdziwego tarota.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
poważnie a dało by radę postawić karty bo sama chcialam ale nie znam się i jak tylko postawiłam to musiałam czytać ich znaczenie i nic z tego nie wyszło to jak stawiasz tego tarota?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość grossross
Przecież ci nie powiem jak stawiam, tylko ci postawię, ale to nie zabawa. Opisz krótko problem lub skonkretyzuj pytanie, ma być jasne, to jasna będzie odpowiedź. Poza tym potrzebuję datę urodzenia i płeć osoby której stawiam karty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tarot to brama dla demonów. Kazdsy kto się tym bawi jest tak samo głupi i nierozważny jak ten co wywołuje duchy. Najp[ierw wróżą a potem latają po księżach , egzorcystach bo coś się przyczepiło .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ty od bramy dla demonów - tarot nie jest dla dzieci ani dla idiotów, najpierw trzeba mieć wiedzę a potem umieć z niej korzystać. Zanim się odezwiesz to pomyśl.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jasne żadna wiedzia ci nie pomoże. Nie bez powodu nazywany jest Biblią Szatana. Takie wróżki , uzdrowiciele ,i reszta tej bandy to szkodniki i nic więcej.