Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zaaagubiona20

Usunąć ciążę? O tym myślę od kilku dni

Polecane posty

Gość zaaagubiona20

Mam 20 lat, chłpaka, z którym wpadłam przy używaniu tabletek antykoncepcyjnych. Studiuję, nie mam pracy, mieszkania. On natomiast to nie ten jedyny, lubię go ale nie kocham. Jesteśmy razem 1,5 roku. Ja jestem na II roku weterynarii, nie mogę więc studiować zaocznie. Albo usuwam ciążę i studiuję albo zachowuję, zamieszkam z chłopakiem i skończę co najwyżej technikum weterynaryjne. Co mam zrobić? Jestem strasznie zagubiona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gośćMama
Nie usuwaj!!!! Bedziesz tego zalowac do konca zycia!!! To dziecko to miniatura Ciebie samej.. Zabijajac je, zabijesz sama siebie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zaaagubiona20
ale ja właśnie nie czuję żeby to była miniaturka mnie. Nie czuję nic, w dodatku nie czuję się gotowa na żadne poświęcenia, więc jak mam być matką?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
usuń bo zmarnujesz zycie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
gorsze jest miec niechciane dziecko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To usun skoro "tego nie czujesz", ale musisz byc pewna ze nie bedziesz miec wyrzutow sumienia:) sama nie chcialabym miec dziecka z kims kogo nie kocham, predzej zachowalabym dziecko a chlopaka zostawila... chyba ze jest dobrym czlowiekiem, o lepij nie rzucac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zaaagubiona20
chyba usunę, ale strasznie sie w tym gubię:( to chyba dobry chłopak, ale mając z nim dziecko nie mogłabym studiować. Nie chcę indywidualnego studiowania na pewno.

Udostępnij ten post


Link to postu