Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

W czym do ślubu para po 50

Polecane posty

Gość gość

ślub kościelny [oboje wdowcami jesteśmy], ja 52 lata, szczupła, 178 cm wzrostu, brunetka - niestety całkiem nie znam się na modzie, pól życia spędziłam w sportowych ubiorach, resztę w piżamach:D On - no właśnie, elegancki, szczupły pan, 191 cm, firmowe ubiory najlepszych producentów. Nie chciałabym wyglądać przy nim jak kopciuszek, cena też nie gra w moim przypadku roli, ale chciałabym, aby on był zachwycony moim wyglądem. Poradźcie coś, jakieś pomysły... W czym widziałybyście swoją mamę wychodzącą za mąż? Salony ślubne, które odwiedziłam nastawione są na osoby młode, głównie oferują białe kreacje, nie biorą pod uwagę osób starszych. Będę wdzięczna za propozycje. Alicja z warmińsko -mazurskiego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jedwabne, idealnie uszyte spodnium, kolor dopasowany do typu urody (może być biel ze srebrem np., ale też inne jasne). Albo spodnie z lejącego się materiału i jakaś fajna góra (dużo zależy od sylwetki). Garsonka czy sukienka też oczywiście, ale myślę, że jeśli jesteś przyzwyczajona do luźnego stylu, to we wcześniejszych propozycjach lepiej się odnajdziesz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość