Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość gość

wczesne macierzynstwo

Polecane posty

Gość gość

jak uwazacie , lepiej rodzic dzieci wczesniej czy pozno np. po 30? jestem dziewietnastoletnia mezatka i zastanawiam sie nad plusami i minusami wczesnego macierzynstwa. pozdrawiam hania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mam 32 lata i nie uważam, żeby to było "późno", a raczej idealny czas na dzieci, jak miałam 19 lat to chodziłam na imprezy, zwiedzałam, poznawałam aspekty bycia dorosłą i wydawało mi się, że jestem gotowa na dziecko, dobrze że mój mąż (wtedy jeszcze chłopak) myślał inaczej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
nie mam w tym doświadczenia ale mam do Cb pytanie. wyszłaś dosyć młodo za mąż, nie da się ukryć, zę w dzisiejszych czasach to rzadkie. Żałujesz? Czujesz się absolutnie gotowa na to? Nie brakuje Ci szkolnego czy studenckiego zycia na luzie, imprez i beztroski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
to chyba za wcześnie, żeby jej zadawać takie pytania, za 5-10 lat będzie na to czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja mam 20 lat i tez moglabym juz być matką. Od dawna radze sobie sama... a jak sie urodzi dziecko to przecież życie się nie konczy. Troche mi żal takich próżnych dziewczyn co tylko imprezy mają w głowie. Moze za wcześnie dojrzałam, nie wiem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
czulam sie gotowa, swojego meza poznalam majac pietnascie lat calkiem przypadkowo ale nie myslalam wtedy o nim powaznie. nie brakuje mi imprez. tesknie tylko za rodzina bo wyprowadzilam sie do innego miasta. nigdy nie bylam typem imprezowiczki a jesli juz wyszlam to za dwie godziny wracalam do domu