Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość wuska

Za wysoka prolaktyna

Polecane posty

Gość wuska

Czesc dziewczyny :) mam problem...otoz bylam dzisiaj u ginekologa po wyniki hormonalne a skierowal mnie na nie dlatego ze mam duze problemy z okresem i wyszlo ze mam mega wysoka prolaktyne...norma to 26 a ja mam 263...jestem zalamana bo lekarz podejrzewa ze to moze byc gruczolak przysadki mozgowej lub ze za wzrost prolaktyny odpowiedzialny jest lek sulpiryd ...jezeli ktoras z was miala doczynienia z sulpirydem to powiedzcie mi czy to normalne zeby tak wzrosla prolaktyna po tym leku? Biore lek 4 miesiace bo oprocz tego lecze sie na nerwice lekowa...ale najgorsze moje przypuszczenie jest takie ze to jednak gruczolak...blagam pomozcie...:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
badałaś się pod kątem niedoczynności tarczycy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja mam prolaktyne za wysoka, pierwszy lekarz mi to ogarniał ale mi się nie podobało (dostnex dostawalam). poszlam do drugiego ta mnie pod katem hormonów płciowych bardziej bierze - miałam troche za dużo męskich (2w1 mam: antykoncepcje plus leczenie) a teraz diagnozy w kierunku tarczycy idą nie wiem czy w przysadce nie powinni czegoś szukac, ale czuję się o lepiej niz kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wuska
badalam sie pod kontem tarczycy i jest wszystko ok na szczescie tylko ta prolaktyna cholerna mega wysoka...lekarka nie dala mi jeszcze zadnych tabletek bo podejrzewa ze to sulpirydu ktory podnosi prolaktyne dlatego kazala mi odstawic i miesiacu zrobic powtorne badania takze miesiac w niepewnosci:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wuska
a ty jaka mialas prolaktyne i jaka masz teraz ?

Udostępnij ten post