Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

zdrowitka

ZAPARCIA, pomóżcie Drogie Kobietki!!

Polecane posty

Witam Was wszystkie serdecznie:)!! Jestem tu nowa i zapewne taki temat już się pojawił, ale chciałabym odświeżyć wątek. Tak jak w temacie, chodzi o zaparcia:( Zmagam się z nim od kiedy pamiętam, już nawet w dzieciństwie miałam z tym problem, nasilił się on , kiedy poszłam na studia, pod wpływem stresu i nieregularnego trybu życia, teraz już dawno jestem po studiach, pracuję, mam regularny tryb życia, a problem pozostał i nasila się w sytuacjach stresowych. Mam zdiagnozowany zespół jelita drażliwego z postacią zaparciową, więc powinnam w ogóle żyć w jakiejś bezpiecznej bańce, gdzie nie dociera stres ze świata, ale wiemy jak jest:/ Od paru tygodni problem zaparć tak się wzmożył, że nie wiem już co mam począć, potrafię nie korzystać z toalety dobry tydzień. Od razu dodam, ze odżywiam się bardzo regularnie, dla mnie to podstawa, o stałych porach, zawsze jem ciepły posiłek w ciągu dnia, czasem nawet 2, bo lubię tez owsiankę na śniadanie na ciepło. Sportu nie uprawiam niestety, nie mam czasu (wiem to taka wymówka, ale z pracy czasem wracam o 18, jak jest projekt w trakcie, i nie mam juz na nic siły), ale do pracy chodzę pieszo, jakieś 5 km w obie strony, to mój ******* co dzień. Proszę, piszcie co Wam pomogło na bardzo uporczywe zaparcia:/, dodam, ze próbowalam juz przeróznych kombinacji typu kefir plus mocna kawa, woda z miodem cytryną, buraki z oliwą i kapusta kiszona na czczo, sliwki, siemie lniane, otreby, nawet zaciągnęłam sie papierochem od koleżanki:), a normalnie nie palę, ale powiedziała, ze to plus mocna kawa i polece w mig, i nic! Będę wdzieczna za każdą propozycję, pozdrawiam serdecznie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość