Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość Perłowa

Zle wybralam zawod.

Polecane posty

Gość Perłowa

Zle wybralam kierunek studiow. Moj zawod wcale mnie nie interesuje. Jestem juz po studiach i kompletnie nie wiem,co mam ze soba zrobic. Poradzcie cos. Czy ktos tez jestlub byl w takiej sytuacji,jak jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość taka sobie jedna nieważna
Tak, ja. Jestem po studiach, w zawodzie pracuję 6 lat. Nie podoba mi się i coraz mniej to "czuję" - ale być może wynika to z narastających ostatnio frustracji w pracy. Czy chciałabym zmienić zawód? Myślę, że tak. Niestety, nie potrafię sobie odpowiedzieć na pytanie, co w ogóle chciałabym robić. I to jest żałosne. :-0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Perłowa
Ja mam dokladnie ten sam problem. Tez nie potrafie sobie odpowiedziec na pytanie,co chcialabym robic. To jest straszne :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a ja dokładnie wiem
co chciałabym robić: nic ;) i to jest mój problem :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Supermenka
Dołączam do Waszego grona, ja również nie mam zielonego pojecia co chcę w zyciu robić, bardzo podobał mi się zawód kosmetyczki, skończyłam szkołę, w moim mieście niestety w tym zawodzie nie ma pracy, albo jest na strasznych warunkach umowa zlecenie i siedzenie w salonie od 8.00 - 20.00 koszmar!!! za jakies marne grosze, tzn. 20% od wykonanego zabiegu. Porażka, na dojazd na drugi koniec miasta wydam całą zarobioną pensję. Teraz zastanaiwam sie nad rozpoczeciem kolejnych studiów , tylko jakich ? Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czarna ewita