Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Sunshine.

Zarejestrowani
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

    Nigdy

Reputacja

0 Neutral
  1. hej dziewczyny. przed owulacja mialam temperature 36,22 po owulacji 36,5 do 36,7 waha sie, mozliwa jest ciaza przy takiej niskiej temperaturze??
  2. Malineczka - przykro mi :( ja do ciebie dołącze niedlugo..
  3. sisso - my tego ci nie powiemy, czy jestes w ciazy czy nie, musisz poczekac do 5 lipca i wtedy test. O tych ziółkach to czytalam, podobno są bardzo dobre, ale nie dobre hehe :)) moze sobie zakupie.. :)
  4. Nick.........................cykl starań..........data planowanej..@.wiek Sunshine........................13..................01.07 .2010...........24 malineczkaa...................hmm................26.06.20 10...........28 HYZIA GYZIA....................8 ..................20.06.2010............29 CZERWONA FASOLA............7...................?????????????......... ...25 Ja też mam lekkiego doła.. pomału mam dość :(
  5. Chyba każda z nas miała takie uczucie.. u mnie też dookoła wszyscy w ciązy.. lub maja dzieci.. dołujace.. ale wierze, ze kiedys kazda z nas sie doczeka..
  6. Fasola - no ja miałam robione badania, to wyszła lekko podwyzszona prolaktyna, zbiłam ją bromergonem i tyle. w przyszlym cyklu zrobie znowu badania hormonow dla sprawdzenia. Mój gin twierdzi, że podwyzszona lekko prolaktyna jest przewaznie wina stesu.. a ja ostatnio mialam i w sumie nadal mam duzo stresu.. mój M. się badał, wyniki wyszły dobre, ale nie idealne. wiadomo chcialoby sie miec cudne ;) dostal tabletki na miesiac i tyle. na moje pytanie do gina co dalej..... odpowiedzial mi, ze dalej.. to on czeka na telefon, ze jestem w ciazy i na wizyte.. i tak sobie czekam,.. ech. a to juz niedlugo rok minie.........jak zaczelismy starania.
  7. Onaxyz - to życze wytrwałości w staraniach :) fajnie, ze sie dołączylas
  8. Malineczka - wedlug mnie wszystko masz w normie!! niczego sie nie doszukuj, ale wiadomo idz do lekarza skonsultować te wyniki :)
  9. Ja miałam prolaktyne 34 maks to 25, po miesiacu brania bromergonu, spadła mi do 1,42 a min. to 5 chyba, ale lekarz stwierdził, że takie różnice są mało istotne, bo to wszystko zalezy od danego dnia, od wysiłku, od stresu etc. dlatego już nic nie biore, ale w przyszłym pójde na badanie może jeszcze raz tak z ciekawosci, nawyżej zaczne brac lek zioło Castagnus bodajże.
  10. Ja mialam leciutki problem z prolaktyna, jak chcesz to ci napisze. pozostale wyniki mialam super.
  11. Hyzia - ja mialam robione wszystkie badania hormonalne w 23dc cyklu. FSH LH ESTRADIOL PROGESTERON PROLAKTYNE Z TEGO co sie orientuje, to trzeba byc na czczo i chyba zadnych innych wskazowek nie ma, mi lekarz kazal w 23dc
  12. też mi się wydaje, że malineczka zacytowała kogoś.. :) Co tam nowego? Mnie prawy jajnik b oli, tak jakby na zlosc robił, żebym chociaz na chwile nie zapomniala o staraniach ;)
  13. To dobrze, mój był oporny co do badań, więc nie nalegałam, ale z uływem czasu sam do tego dojrzał :)
×