Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość aneczkaaaaaaaaaaaaaaa

Dlaczego ludzie, a szczególnie kobiety są zawistne?

Polecane posty

Gość aneczkaaaaaaaaaaaaaaa

Po skończeniu studiów podjełam pracę w średniej wielkości firmie. Pracuję z tymi samymi osobami już od 5 lat (większością z nich). Zarabiamy mniej więcej tyle samo- średnia krajowa- czasem dostajemy premie i inne dodatki. Mój mąż od roku jest prezesem w pewnej firmie i zarabia na prawdę dużo pieniedzy. Od czasu kiedy nasz status finansowy podniósł się koleżanki z pracy nastawione są do mnie mniej przyjaźnie, a czasem nawet wrogo. Zawsze wychodziłysmy razem w piatki do pubów, teraz mi o tym nie wspominają, nie zapraszają mnie na babskie przyjęcia ani nie chcą jeździć ze mną i z mężem na letnie weekendy. Kiedyś słyszałam będąc w toalecie (byłam w kabinie, a one nie wiedziały że tam jestem) : "Widziałaś tą małpę, że znowu ma nowe buty, chyba już 2 w tym miesiącu. Jak się tyle na siebie wydaje co ONA, to żadna sztuka dobrze wyglądac, my byśmy wygladaly o wiele lepiej. A ten jej mąż jak tak dobrze zarabia to na pewno ma jeszcze ze dwie 18 letnie kochanki hahaha i te pieniądze to są pewnie nieuczciwe, bo w Polsce nie robi się takiej kariery" Nie zadzieram nosa, nie chwalę sie i jestem taka jak dawniej. Mam droższe ciuchy, lepsze kosmetyki i nowy samochód. Ale jestem wciąż taka sama i przykro mi, że moje dawne przyjaciółki się ode mnie odwróciły. Teraz nawet jak wszyscy się chwalą gdzie jadą na wakacje, to ja nie mówie, że jadę z mężem na Kubę (do tej pory zawsze jeździliśmy na Mazury), tylko mówię, że jeszce nie wiem gdzie jadę itp., bo boje się zawistnych spojrzeń. Dlaczego tak jest? Przecież mój mąż ciężko pracuje, nikomu nie kradniemy. Dlaczego ludzie tacy są?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach