Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość .Loth Lorien.

jestem najlepszym lekarzem i pracuje za granicą - pytajcie o wszystko. Pomoge

Polecane posty

Gość .Loth Lorien.

Gość ale jakim lekarzem

Gość Malutka86
tylko prosze usunąć znacznik < br > z linku bo inaczej strona się nie załaduje

Gość ty się chcesz
pobawić w doktora ;)

Gość wystraszona blondyneczka
kochalam sie z chlopkakeim 17go sierpnia(cykle mam 31-32dni). Ostatnia miesiaczke dostalam 2go sierpnia wywolana luteina, a takto zawsze mialam ok 10go okres.zabezpieczylismy sie guma.jakis czas po stosunku zrobilam mu loda,potem on wlozyl mi dwa razy doslownie na chwile...boje sie ze byly tam jeszcze plemniki...teraz nawet nie wiem keidy powinna dostac okres...juz sie pogubilam!czy moge byc w ciazy? wspomne ze w czerwcu bralam escapelle i od tego czasu mam problemy z okresem. a czy moge zaczac brac luteine bez konsultacji z lekarzem?zostaly mi jeszcze tabletki, bralabym tak jak lekarz mi ostatnio zalecal...

Gość wystraszona blondyneczka
kochalam sie z chlopkakeim 17go sierpnia(cykle mam 31-32dni). Ostatnia miesiaczke dostalam 2go sierpnia wywolana luteina, a takto zawsze mialam ok 10go okres.zabezpieczylismy sie guma.jakis czas po stosunku zrobilam mu loda,potem on wlozyl mi dwa razy doslownie na chwile...boje sie ze byly tam jeszcze plemniki...teraz nawet nie wiem keidy powinna dostac okres...juz sie pogubilam!czy moge byc w ciazy? wspomne ze w czerwcu bralam escapelle i od tego czasu mam problemy z okresem. a czy moge zaczac brac luteine bez konsultacji z lekarzem?zostaly mi jeszcze tabletki, bralabym tak jak lekarz mi ostatnio zalecal...

Gość bojąca-ale-brojąca