Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nie wiem co teraz

jak odebrać poczte z poczty skoro jestem pracownikiem

Polecane posty

Gość nie wiem co teraz

i nie mam pełnomocnictwa...czy można napisac jakieś upoważnienie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Heńka 33
jesteś pracownikiem poczty i nie wiesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Firma daje Ci upoważnienie na sopecjalnym druczku pocztowym, to upoważnienie ma numer. Jak odbierasz pocztę, to podpisujesz sie z imienia i nazwiska i wstawiasz nr upoważnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie wiem co teraz
nie jestem pracownikiem poczty!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie wiem co teraz
no tak ale to upoważnienie musi być zarejstrowane na poczcie lub przy listonoszu a tych teraz nie ma!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no, teraz to fakt, jest problem może wystarczy samo upoważnienie podpisane przez dyra/prezesa firmy, bo sytuacja jest wyjątkowa. W upoważnieniu trzeba wstawić nr Twojego dow. osob. , żeby mogli Cię zidentyfikować myślę, ze teraz to wystarczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×