Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość takajakaja

Macmiror complex 500 - prosze o pomoc

Polecane posty

Gość takajakaja

ma ktos moze ulotke od tego leku? bo w aptece byly tylko cale opakowania, ja potrzebowalam 6 sztuk i wzielam polowe bez pudelka, a nie mam mozliwosci teraz wrocic po ulotke. Prosze nich ktos napisze najlepiej skutki uboczne lub przeciwwskazania z gory dziekuje :)

Gość wrzuc po prostu w google

Gość takajakaja
wlasnie nigdzie tego nie ma ;/ a przynajmniej ja nie moge znalezc

Gość takajakaja
jestem zdziwiona ze lekarz nie przepisal mi niczego oslonowo..., wiec nie mam nic. MOze byc stosowana przy antybiotykach Nystatyna? na razie nie mam mozliwosci pojscia do lekarza

Gość ewentualnie tak lub nie
Jeżeli użyliście prezerwatywy to nie będzie konsekwencji, jeżeli natomiast nie zastosowaliście prezerwatywy, to partner mógł zarazić się od ciebie grzybicą i bakteriami ! Nie należy współżyć w trakcie infekcji !

Gość biedronka18
mam do sprzedania 6 sztuk leku macmirror complex 500 - kupiłam całe opakowanie 12 sztuk ale muszę wziąć tylko połowę

Gość macmiror to nie antybiotyk
za to nystatyna tak - przeciwgrzybiczy :o

Gość zakręcona:)
mi lekarz przepisał te tabletki i kazał brać dwa razy dziennie a na ulotce jest napisane że stosować raz na dobę i juz w w koncu nie wiem jak mam brac :( może któras z was mi podpowie. pozdrawiam

Gość zajebiście!!!!!!!!!!
Sprzedali :) Mam pytanie do doświadczonych - czy bardzo to to brudzi? Wystarczy wkładka, czy lepiej podpaski?

Gość zajebiście!!!!!!!!!!
I właśnie - po co wam lacibios osłonowo, skoro ten lek działa na grzyby, a nie na nasze dobroczynne bakterie mlekowe - co wyraźnie jest napisane w ulotce? :o

Gość też mi przepisała