Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
smile_please

makijaż ślubny warszawa

Polecane posty

Moja kumpela wychodzi za mąż a ja będę świadkiem. Chcę jej zrobić prezent w postaci profesjonalnego makijażu-wizażu na ślub. Możecie coś polecić w Warszawie - najchętnej okolice Żoliborza

Gość Magdalena Kamińska
Wizażem, stylizacją i makijażem ślubnym zajmuję się od 3 lat. Ukończyłam International School of Make-Up Artists Marii Ewy Dziewulskiej pod patronatem Screenface of London. Pracowałam przy licznych sesjach fotograficznych, mam doświadczenie w makijażu ślubnym i korygującym. Pracuję głównie na profesjonalnych kosmetykach ScreenFace, używanych przez brytyjskich stylistów do sesji filmowych, zdjęciowych i telewizyjnych, wyróżniające się doskonałymi właściwościami kryjącymi. Mój cennik: 100zł makijaż ślubny próbny 120zł makijaż ślubny, jeśli był próbny 170zł makijaż ślubny, jeśli nie było próbnego 60zł makijaż mam, druhen, świadkowych 120 makijaż wieczorowy Dojazd na obszarze Ursynowa gratis. Za dojazd na terenie Warszawy i południowych okolic Warszawy (Piaseczna, Konstancina, Zalesia) doliczam 10zł. Jest też możliwość wykonania makijażu u mnie w domu. Magdalena Kamińska Mail: mkamin78@gmail.com Tel. 501-69-17-96

Gość makeupbeauty.pl
Zapraszam do obejrzenia mojego portfolio www.makeupbeauty.pl oraz na FB makeupbeauty.pl

Gość gość
Obiecałam więc piszę: polecam makijaże Beaty :-) malowala mnie do ślubu i do sesji foto w sierpniu tego roku. Makijaże cudne i trwałe. Szczerze polecam makeupbeauty.pl

Gość gość