Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość poczta kwiatowa

poczta kwiatowa to zlodzieje

Polecane posty

Gość poczta kwiatowa

Sluchajcie,musze napisac,zeby przestrzec ewentualnych klientow przed korzystaniem z ich uslug.Zamowilam 9 maja bukiet kwiatow dla mamy na Dzien Matki a ze mieszkam zagranica chcialam jej zrobic mila niespodzianke.Zamowienie zostalo przez nich przyjete i zaakceptowane-placilam karta.Niestety kwiaty do tej pory nie doszly.Ich telefon jest oczywiscie caly czas zajety,na moje maile nie odpisuja.W piatek wyslalam im faksem reklamacje uslugi ale do tej pory zero odzewu,niestety. Moze ktos z was byl w podobnej sytuacji i moze mi poradzic co teraz robic?Ponizej link do tej wspanialej,uczciwej firmy: http://www.pocztakwiatowa.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hmm...może i faktycznie trafiłaś na feralną kwiaciarnie, ale nie generalizuj.... mój facet jest za granicą, i tez w takis sposób jak Ty posłał kwiatki na dzień matki...doszedł piekny, duży bukiet kwiatów w samo południe....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a to chamy
przykro mi :( njgorsze że to miał być prezent dla Twojej Mamy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość poczta kwiatowa
No wlasnie.Ale czy to znaczy,ze nie mam prawa sie upominac o swoje pieniadze?Ja nie generalizuje.Nie napisalam,ze wszystkie poczty kwiatowe sa niesolidne.Napisalam,ze ta konkretna mnie oszukala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość poczta kwiatowa
No mial byc...Nie widzialysmy sie caly rok i w tym roku tez juz sie nie spotkamy.A ona akurat byla b.chora i tak sie cieszylam,ze choc troche ja uciesze...Byc moze rowniez dlatego tak bardzo mnie to wkurza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aha...no faktycznie...przepraszam i zwracam honor...jakoś przeczytałam to bez zrozumienia chyba... odebrałam napis \"poczta kwiatowa\" jako standardowe słowo, opisujące wszystkie kwiaciarnie, stosujące usługi wysyłania bukietów.... oczywiście, że masz prawo do reklamacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość poczta kwiatowa
yohimm a czy ty masz moze jakis pomysl co ja moge jeszcze zrobic? bo wszystkie dostepne srodki zawiodly

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hmm... przede wszystkim jeszcze raz skontaktować się z nimi najlepiej telefonicznie.... nie wiem czy trzeba przy odbiorze podpisywać jakies pokwitowanie, bo to też mógłby być dowód... hmm...kurcze...poważnie nie wiem co ci poradzić...ja bym dzwoniła tak długo, aż bym sie dodzwoniła i podyskutowała ostro z kimś... przedstawiła im Twoje zastrzeżenia i prawo do zwrotu pieniędzy, bo nadzwyczajniej Cie ociula.li....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hmm... a dostałaś jakies potwierdzenie na poczte e-mail, że przesyłka jest jakby zakwitowana? tzn. że przyjeli opłatę i będą świadczyć usługi?? bo to tez kolejny dowód na nich...a tak ci wcisną, że żadne pieniądze do nich nie doszły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość poczta kwiatowa
Ale ja tam dzwonie!Dzwonie codziennie i slucham sobie muzyczki i reklamy "poczty kwiatowej interflora".A impulsy zapirdzielaja....Tak,przy odbiorze trzeba podpiac kwitek.Nikogo u mamy nie bylo i niczego nie podpisala.Myslalam,ze jak wysle im faksem pisemna reklamacje to sie racza odezwac do mnie na mail,bo juz nie licze na to,ze zadzwonia do mnie.Ale NIC,cisza. Pewnie,ze 160 zl to nie jest majatek ale z jakiej racji mam im to podarowac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hmm...mozna by było jakoś skontaktować sie z Rzecznikiem Praw Konsumenta...posłać mu na meila wysłać Twoje potwierdzenie na meilu, że pieniądze wysłałaś, i ze kwitka żadnego z odbioru nie masz, bo nie dostarczyli i zapytac jego o rade co masz zrobić, jak odzyskać pieniądzą z powrotem... nic innego mi do głowy nie przychodzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jeśli jesteś za granicą
to nie bardzo tu masz jak zadziałać. Kto inny by tam poszedł osobiście do siedziby firmy lub zgłosił sprawe gdzie indziej. Do rzecznika praw konsumenta czy jak to sie tam nazywa. Może naślij tam kogoś z rodziny zeby tam poszedł. Musisz miec dowód wpłaty i ich potwierdzenie ze przyjeli zgłoszenie np. w postaci maila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jeśli jesteś za granicą
ja bym sie wsciekla i robiła co mogła zeby narobic im gnoju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość poczta kwiatowa
Moje emocje troche juz opadly ale w Dzien Matki to myslalam,ze normalnie wyjde z siebie,omalo nie eksplodowalam.Tak sie cieszylam,ze sprawie jej radosc bo bardzo kocha kwiaty... Mam oczywiscie potwierdzenie na mail,ze pieniadze wplynely i ze zlecenie przekazano do realizacji...Taaa...Dlugo je realizuja.Sadza ku...wa te kwiaty dopiero chyba! Wiec mowicie,ze nic nie da sie zrobic?Coz,przyznam sie,ze niestety tego sie spodziewalam.A do firmy nikt z rodziny nie pojdzie bo to jest na drugim koncu Pl.Moj ojciec byl sie pytac w kwiaciarni,ktora wspolpracuje z ta interflora ale oni nie dostali zadnego zlecenia od nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marta7767
ja z poczty kwiatowej nie zamawiam bo są strasznie drodzy... Lpeiej skorzysta np. z https://www.kwiaty-prezenty.pl, gdzie ceny są około 30% niższe a moim zdaniem jakość kwiatów znacznie lepsza :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×