Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
lagunakombi

mój maż za szybko kończy!

Polecane posty

wkurz mnie to już niesmowicie, nawet nie zdąrzy mnie porządnie zerżnąć a uniego jest juz po wszystkim, misię chce jeszcze o on juz zasypia, masakra, chyba znajdę sobie kochanka!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Potrzebujecie się zgrać. Pewnie jesteście młodym małżeństwem. Wszystko przyjdzie z czasem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
małżeństwem jestesmy 4 lata i 5 lat znajomosci przed ślubem, on jest ode mnie 10lat starszy, ja mam 27lat i mam zawsze, wszędzie i o każdej porze ogromną ochotę na seks, a jemu wystarczy raz na dwa dni,mówi ze nie może przy mnie wytrzymać, że za bardzo go podniecam, to co mam zrobić, lezeć jak kłoda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ed4
to moze badz delikatniejsza .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fan deski
pewnie ma kochanke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ziajka
anitamek mam to samo tylko ja mojego nie moge wytłumaczyć wiekiem bo ma dopiero 25 lat. ja mogę zawsze i o każdej porze a on raza na 2-3 dni. a jak juz do czegoś dojdzie to poprosu dramat. zrobi 5 ruchów i musi zrobić minutową przerwe bo zaczyna dochodzić. później znowu 5 ruchów i przerwa... najgorsze, że cały czas zmienia tempo, żeby nie dojść co znowu mnie zbija szanse na orgazm do zera. tragedia... myslałam, że jak pierwszy raz dojdzie to drugi bedzie mógł dłużej ale on na drugi nie ma już ochoty bo woli sie odwrócić plecami i iść spać... a ja sobie moge poduszke gryźć z niezaspokojenia. :O jak próbuje z nim o tym rozmawiac to mówi, że to nie jego wina bo ja go strasznie podniecam i on sie przy mnie tak nakreca. :O jasneee... :O normalnie jestem załamana. jak pomyslę, że moje życie seksualne ma tak wygladać przez reszte mojego życia to mam ochotę znaleźć sobie kochanka. :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość raddiik
A paluszki od czego.Kazda by chciala rozlozyc nogi i czekac az otrzyma orgazm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ziajka
:O :O :O najpierw będą paluszki, później partenogenza i w ogóle przestaniecie byc potrzebni... skoro teraz uwazacie, że nam się od Was orgazm nie należy. :O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziajka no właśnie identycznie jak u ciebie po minucie musi przestać się poruszać bo by strzelił, tylko potem to mi już orgazm odckodzi i jestem wsciekła, może dlatego że on jest ode mnie starszy i tyle nie potrzebuje tym bardziej ze dosyć długo jestesmy w stałym związku, nie wiem a może taki ma temperament seksualny, chociaż na początku związku tak nie było, coraz częściej myślę o kochanku, mam ochotę spróbować z innym, kiedyś przyjaciel , który studiuje medycynę powiedział, że jest tak dlatego że rzadko się kochamy i potem on nie wytrzymuje ale my tak rzadko sie nie kochamy , więc nie wiem czemu tak jest, ciekawa jestem jak jest to u innych par, w związkach wieloletnich i kiedy partner jest starszy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość korpusdelict
Musze zdrowo sie naszarpac ,by skonczyc pomysslnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pewnie tez przegralam
dlatego faceci chca za zony dziewice...bo jakby wczesniej sie tak "popisywali" to 3/4 byloby starymi kawalerami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość meżulek
Anita to ja twoj mąz kończe szybko bo wydaj mi sie ze ci cipa rdzewieje i boje sie zeby mi ta rdza huja nie zerzarła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ny z mezem jestesmy tak zgrani ze to ja nawet szybiej potrafie dojsc a czesto razem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a mój chłopak
nie jestem. Straciłam cnote z poprzednim facetem, który nie dał się dotknąć dopóki nie doprowadził mnie do orgazmu. Ech, i jakie to były wspaniałe orgazmy... Może coś w tym jest że dziewice łatwiej zadowolić, ale nikt nie mówił że ma być łatwo :-p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no tak zeby już podczas pieszczot dochodził to nie było, no to naprawdę masz nieciekawie, a co dopiero jak zaczniecie się kochać, chodź odczas seksu może być inaczej, ciężko cokolwiek napisać każdy jest inny, może spróbuj, może warto a jak nie to dopiero go kopniesz w tyłek! no i powiem że seks jest wazny, może nie najważniejszy w życiu, ale ważny,jak nie ma dobrego seksu to i cały związek jest monotonny, dobry seks to przynajmniej 70% udanego związku!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja mojego przetrzymuje dlugim i wolnym seksem przynajmniej dluzej jest bo jak szybko sie kochamy to minuta i strzela wkurwiajace to;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość a mój chłopak
chodziło mi o jakieś bardziej konkretne pieszczoty :-p a najdziwniejsze jest to że zanim mu się dobiore do bokserek to nawet mu nie stoi. a potem to już pare minut i dochodzi :-o wiem że nie powinno się porównywać partnerów, ale gdy myśle jak to było z poprzednim to wydaje mi się to dziwne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ja mialm tylko jednego faceta wiec moze dlatego tez az tak tego nie odczuwam i potrafie sie dostosowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Slazak
a ja uprawiam sex 3-4 razy dziennie :) i co dobrze moja kobieta w kazdym stosunku ma orgazm :) Ja jestem raczej sexoholik hehe ;)) ona wczesniej nie za bardzo tak przepadala, ale jak od dluszego czasu robie jej tak dobrze... to ma coraz wiekszy apetyt na seks i chce coraz wiecej :))) ale ja tylko jak mowie 3-4 razy dziennie potrafie :|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Sywiaa__
Moj facet tez szybko dochodzi ale zawsze potem piesci mnie w inny sposob, tak, ze ja tez mam przyjemnosc.Nie wyobrazam sobie, zeby tylko mezczyzna byl zaspokojony a ja nie.Chyba byl go wyrzucila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
anitamk: A mój chłopak przeważnie kończy za długo... Czasami to wolałabym żeby już doszedł... Ale on za punkt honoru stawia sobie \"żebym ja miała super orgazm\"... On może mieć później albo wcale bo już jest tak zmęczony... Wiem że nie ma problemów z \"dojściem\" ale robi tak, żeby mi było dobrze... A jak mu mówię żeby dochodził szybciej to traktuje to jako żart... Nie domyśla się że wolałabym żeby dochodził szybciej... Nie wiem ile to jeszcze potrwa- pewnie niedługo już mu się nie będzie chciało, będzie bardziej patrzył na siebie, ale nie wiem jak długo... Tak więc troszeczkę Ci zazdroszę... Powtarzam: troszeczkę! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Miętus
nie martw się Anita, jak się zestarzejesz, to mąż godzinami nie będzie mógł dojść, bo będziesz już nie taka apetyczna jak teraz, więc się wyrówna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Do Moniki 2222 już teraz wiem dlaczego masz męczącą czkawkę Monia. Jesteś poprostu pożądnie wydym... .ana! Choć z doświadczenia wiem że za długo to też nie dobrze bo je wszystko boli . Najlepiej jest w granicach 3 godzin sexu i skończyć razem. Tak robimy już kilka lat w stałym związku 18lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aska100
mam to samo nic nie zrobisz to sie nie zmieni . za wyjatkiem czestotliwosci - raz na 2 tygodnie wiem z autopsji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mam tak samo jak monika
moj tez dochodzi troche pozniej:D:D:D ale to dobrze bo ja w trakcie moge miec i trzy orgazmy::DD:D:D:D:D:D tylko pozniej mnie wszystko boli:o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kwh1
Anitamk. To wszystko zależy od psyche. Co komu w głowie siedzie. Może seks z Tobą nie jest dla niego już tak atrakcyjny, że odwala byle szybciej i mieć spokój. A może to tylko zmęczenie, stres. A może za żadko i jak juz dojdzie do tego to się cieszy jak gwizdek i paaaach nie wytrzymuje. Kto to wie. Teorii tyle ile ludzi. Na wizyte u lekarza specjalisty nie namówisz go, jak prawie każdego zreszta faceta, na dodatek w takiej sprawie. Piszesz że tłumaczy to dużym podnieceniem. Jak naprawdę bys go tak podniecała jak mówi to by na całą noc starczyło. Może więcej gry wstępnej i innych zabaw. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jurgen promow
rzuć go

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
poldek69: tylko że czkawka pojawiła mi się wtedy, kiedy mieliśmy \"celibat\", bo się nie widzieliśmy :) :) :) Ale już (odpukać) czkawki brak:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×