Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość calllll

co sądzicie o pracy w call center?

Polecane posty

Gość gość
Ja swego czasu pracowałem, a ostatnio znalazłem taką strone https://ccig.pl/eksperci-ccig/ i świetne artykuły i informacje mają, wiele się mozna dowiedzieć o call center

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie jest to łatwa praca i premie otrzymuje się tylko za wykonany plan nic więcej a o to nie jest łatwo.Nigdy was nie zastanowiło dlaczego jest tak duża rotacja? Już lepsza i o wiele ciekawsza praca jest bycie hostessa . Sami zobaczcie na fb tej agencji http://www.individual.pl .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Hej, Jak ktos lubi pracę w CC, chce umowe o prace i atrakcyjne warunki zapraszam do kontaktu corporateheadhunter at onet dot pl Warszawa i okolice Z pozdrowieniami, WOJTEK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Może spróbuj w Tivronie? Jakiś czas temu tak pracowałam i była całkiem fajna stawka, bo pracujesz z językiem. Na pewno jest to lepsza opcja niż popularna branża telefonii komorkowej, gdzie każda sieć stara się kraść drugiej klientów :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość igordobrapraca125
Witam serdecznie. Poszukuje ludzi do pracy w nowo powstałym zespole sprzedażowym. Nie jest to call center, kontakt b2b oraz face to face. Wynagrodzenie podstawowe 1700-3000 netto, do tego bardzo wysokie prowizje. Najwyższe w branży. Jeżeli jesteś naprawdę dobry spokojnie możesz zarabiać 20 000PLN miesięcznie. Pisze szczerze, że 80%, którzy pracują jako wystrój wnętrza zarabiają podstawę, 20% zdeterminowanych osób spokojnie ponad 10 000 PLN. Bardzo duża możliwość awansu na Managera, nie zastanawiaj się, wyślij CV na maila igor.pawlak1992@gmail.com. Jestem pewny, że zostaniesz na dłużej. Warszawa, Mokotów. Pozdrawiam Za polecenie osoby płacę 500PLN.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Imersia
A ja jestem zadowolona z pracy w call center. Może nie pracuję w takim typowym z pomarańczowym czy filetowym logo, ale w Tivronie, gdzie obsługujemy klienta zagranicznego. Nie narzekam na zarobki, ba, są bardzo fajne, a atmosfera też jest świetna, urządzamy Haloween, teraz Mikołajki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Rekruter
HR Work Force (APT6474) jest szybko i dynamicznie rozwijającą się agencją na rynku pośrednictwa pracy. Nasza Firma świadczy profesjonalne usługi w zakresie Pracy Tymczasowej i szeroko pojętego Outsourcingu Personalnego. Dla naszego Klienta – szybko rozwijającej się międzynarodowej firmy z branży energetycznej, z ponad 100 letnim doświadczeniem na rynku europejskim i blisko 16-letnim na rynku Polskim – poszukujemy osoby na stanowisko: Manager Call Center and Representatives Wymagania: • Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w dziale sprzedaży • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedaży • Mile widziane doświadczenie w Call Center • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie • Wykształcenie wyższe • Wysoka motywacja • Znajomość branży energia/gaz Zakres obowiązków: • Zarządzanie, rozwój i monitorowanie pracy Call Center w zakresie sprzedaży produktów (energia i gaz) • Rozwój działu sprzedaży własnej poprzez zbudowanie zespołu handlowców • Zdefiniowanie okresowych planów sprzedaży, • Rekrutacja, szkolenie oraz wspieranie podległego działu sprzedaży • Tworzenie nowych rozwiązań w zakresie skutecznego zarządzania i praktyk sprzedażowych • Opracowywanie instrukcji i procedur współpracy z klientem • Identyfikacja nowych możliwości i kierunków rozwoju pracowników/firmy • Inicjowanie i wdrażanie systemów motywacyjnych w oparciu o założenia o założenia firmy • Bieżąca współpraca z innymi działami firmy • Utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerem biznesowym spółki • Maksymalizowanie przychodów ze sprzedaży poprzez realizację celów firmy • Monitorowanie bieżącej sytuacji na rynku Oferujemy: • Możliwości rozwoju zawodowego • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie+ roczne bonusy • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę • Pracę w młodym, dynamicznym zespole w samym centrum Warszawy • Wsparcie przełożonego Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku polskim oraz angielskim na adres agnieszka.blaszczak@hrworkforce.pl ( w tytule maila proszę wpisać nazwę stanowiska) Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Od kilku lat pracuję w call center z niewielkimi przerwami. Ostatnio na infolinii BGŻ z tym że jestem zatrudniona przez Armatis. Praca ta wymaga absolutnego zaangażowania przez konsultanta. Niestety zdrowie traci się przez mobbing stosowany przez liderów, koordynatorów, kierowników projektów w stosunku do konsultantów. Dzieje się tak, ponieważ w call center/infolinii BGŻ W-wa nie obowiązują żadne regulacje prawne. Pracodawca nie przestrzega przepisów o pracy przy komputerach dot. 5 mi. przerw po przepracowaniu godziny. Czas ten nie może być wliczany do normalnej przerwy, a tak właśnie jest. Nie stosuje minim. stawki ustawowej 12 zł netto za godz., nie realizuje przepisów o zapobieganiu mobbingowi przez pracodawcę. Poprosiłam osobę zajmującą się rekrutacją na świadka w czasie rozmowy z kierownikiem projektu w sprawie stosowanego mobbingu i molestowania psychicznego i ekonomicznego przez niego. W czasie rozmowy kierownik projektu M.A. obnażył swoją wynaturzoną osobowość.Takie negatywne są skutki kiedy kadra jest zwyrodniała. Uważam, że trzeba te sprawy naświetlać i o nich mówić, bo to nie klienci są straszni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Byłam na próbnym okresie miało być szkolenie , przemęczyłam 2 tygodnie bo chcieli aby jakaś kare płacić za rezygnację , ta firma kazała wciskac kit ,że to T-Mobile . Praca telemarketera nigdy w życiu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Call Center w Polsce staje się coraz popularniejsze wiele osób współpracuje z tego typu firmami czy szuka w nich zatrudnienia. Ja mam takie zaufanie do CCIG https://ccig.pl/, sami korzystamy z ich usług, to moim zdaniem prawdziwi eksperci, profesjonaliści jeśli chodzi o call center czy contact center, a i znam osoby pracujące u nich. Także sobie chwalą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja miałam dwie okazje sprawdzić jak jest w call center i definitywnie nie polecam. U mnie był to totalny brak organizacji, dzwonienie po ludziach i wciskanie im kitów... Nic przyjemnego. Aaaa i dziennie musiałam wyrobić jakąś normę, jak nie to mniejsza kasa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
dzwonienie po ludziach i wciskanie kitów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bardzo dużo zależy od samego call center. Dużo osób (co widać po komentarzach) zapomina, że cc to nie tylko sprzedaż, ale też obsługa klienta... Oczywiście lepiej jest pracować tam, gdzie tylko odbierasz telefony, a nie dzwonisz do kogoś, ale o taką pracę trudniej. x Ale nie tylko to jest ważne. W cc bywa bardzo różnie pod względem warunków pracy czy zarobków... Pracowałam w takim, gdzie za pół etatu dostawałam na rękę 900 zł podstawy + prowizje w wysokości minimum 200 zł/msc, ale raz trafiło się i 500 zł (zależały od ilości sprzedanych - a właściwie przedłużonych - umów). Tak więc zarobkowo bardzo ok, warunki pracy też w miarę spoko... z wyjątkami. Ogólnie jest to praca bardzo stresująca, zwłaszcza, jeśli masz do wyrobienia cel sprzedażowy - jeśli nie sprzedajesz, mogą wyrzucić Cię z pracy, i tak jest nie tylko w cc, ale i w pracy w handlu... jest to bardzo deprymujące, kiedy starasz się, a i tak nie wychodzi - trzeba więc mieć silną psychikę, aby nie załamywać się gorszym dniem czy gorszą godziną, ale z pełnym zaangażowaniem próbować dalej. Dla mnie właśnie ten brak stabilności zatrudnienia i brak uznania był najtrudniejszy - jeśli moje wyniki by się znacznie w ciągu miesiąca pogorszyły, to żaden kierownik nie patrzyłby na to, że przez poprzednie pół roku szło mi świetnie, tylko wysłaliby mnie na szkolenie, a jeśli nadal by mi nie szło, to mogliby mnie zwolnić zupełnie tak samo jak świeżaka, który sobie nie radził... x Z klientami też różowo nie bywa, ale z tym akurat łatwo sobie psychicznie poradziłam - przede wszystkim nie oczekiwałam, że wszyscy będą dla mnie mili bo rozumiałam, że telefon w ciągu dnia ni stąd, ni zowąd może ich zirytować, więc starałam się prowadzić rozmowę tak, jak sama chciałabym być obsłużona - rzeczowo, konkretnie i profesjonalnie. I to działało bardzo ok - klienci byli dla mnie bardzo mili poza sporadycznymi przypadkami, gdzie od razu trafiłam na klienta wkurzonego na firmę lub poprzedniego konsultanta - ale wtedy wystarczyło pozwolić mu się wygadać i dalej rozmowa szła ok, więc racja jest w tym, co tu ktoś napisał o byciu psychologiem... x Asertywność, a wręcz nachalność, też się bardzo przydaje. Na pewno trzeba być wygadanym i umieć przekonywać innych do swoich racji - jeśli w realu umiesz to zrobić, to i w cc sobie poradzisz, ale jeśli w realu wiecznie innym ustępujesz i nie umiesz nikogo przekonać do swoich racji, to raczej nie wróżę kariery... chociaż to, że nie widzisz tej drugiej osoby trochę pomaga i ja znam kilka osób, które właśnie w cc nauczyły się trochę tego, jak gadać z ludźmi. x Bardzo dużo zależy od organizacji cc i kierowników. W zależności od cc możesz mieć różny zakres obowiązków, różny (mniej lub bardziej realny) target... a także inne reakcje na jego niewykonanie. W najgorszym cc, w jakim pracowałam, najgorszy był kompletny chaos tam panujący, np. - ludzie pozapisywali się na sobotnie zmiany, a oni nie otwierali w sobotę cc i nikogo o tym nie informowali, że zmiany odwołane... albo umawiali ludzi na szkolenie, i co 20 minut mówili, że "szkolenie będzie za 15 minut"... i tak przez kilka godzin o.O Po prostu masakra! Bardzo szybko zwolniłam się z pracy tam. W innym dla odmiany przepracowałam ponad rok, bo pomijając psychiczny stres praca była fizycznie bardzo lekka (jak już gardło przyzwyczaiło się do gadania xD), zarobki bardzo dobre, a grafik mogłam sobie ustawić bardzo elastycznie - mogłam nawet na pół h przed pracą zadzwonić i po prostu odwołać zmianę bez żadnych problemów pod warunkiem, że ją potem kiedyś sobie odrobiłam ;) Ludzie sympatyczni, a na rozmowach bardzo szybko czas leciał i ogólnie nie było mi tam wcale ciężko, chociaż to też pewnie kwestia predyspozycji osobowościowych i nie każdy pracę w cc znosić będzie dobrze. Ogólnie niezłym wyznacznikiem tego, czy w cc są dobre warunki pracy jest to, jak długo ludzie tam pracują - jak ponad pół roku, to warunki są niezłe, jak ponad rok, to są bardzo dobre. Warto brać jednak też poprawkę na to, że w wielu cc dobry sprzedawca będzie traktowany jak kura znosząca złote jajka (będzie miał dobre warunki pracy), ale słaby sprzedawca będzie miał pod górkę, więc nawet w słabym cc może zdarzyć się osoba, która pracuje tam lata, bo dobrze sprzedaje i dzięki dodatkowym bonusom ma atrakcyjniejsze warunki pracy niż inni (lepsze zarobki i kierownictwo lepiej ich traktuje)>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Call Center to najczęściej praca telemarketera i wciskanie bubli przez telefon. Ja osobiście się rozłączam jak dzwoni mi jakiś telemarketer , najczęściej dzwoni się na numery stacjonarne ale kto taki telefon teraz posiada emeryci najczęściej. Większość ma komórki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ktos wcześniej pisał ,że cc się rozwija i powstają jak grzyby po deszczu...akurat co bzedty , rotacja jak nie wiem co bo ludzie nie chcą bubli przez telefon sprzedawać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Uważam, że wiele też zależy od produktu, jak i programu, na którym pracujesz. Jak sprzedawałam abonenty na komórkę, to wiele osób było tą usługą zainteresowanych i wolało załatwić wszystko telefonicznie niż chodzić do salonu. No i mieliśmy bardzo fajną wirtualną centralę firmy Focus (http://focustelecom.pl/wirtualna-centrala/) To znacznie ułatwiało nam pracę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja uważam, że praca w call center pozwala spełniać swoje marzenia. Często, oferują elastyczny grafik, przez co idealna jest dla studentów. Sama, rozważam pracę w https://ccig.pl/praca/ gdyż słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii. Czy kiedykolwiek o niej słyszeliście?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dawid_lokol
Ja pracowałem w call center https://ccig.pl/klienci/ podczas nauki na studiach i było dobrze. Elastyczne grafiki, wypłata bez opóźnień. Moim zdaniem warto spróbować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Call centr to praca dla osób odpornych psychicznie, nastawionych na sukces i posiadających łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich. Na pewno nie jest ona dla wszystkich. Tym którzy chcą spróbować swoich sił w call center podsyłam link z ofertami http://pl.job24.co/handel/doradca-klienta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
EuroKadra daje zatrudnienie na dobrych warunkach - kwestia taka, czy wam zależy na zdobyciu konkretnej pracy. Bo we wszelkich zakładach produkcyjnych zatrudnienie dostajesz z miejsca - tak wygląda aktualna sytuacja. Zależy ci na pracy? Na bank ją dostaniesz i to bez większych starań.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość olek8866
Co do zarobków to na początku nie jest to co prawda wiele ale już po trzech miesiącach można liczyć na premie i bonusy. Akurat ja pracowałem w https://ccig.pl , dobrze ich wspominam. Ważne też jest jakich będziesz miał współpracowników. No i żeby szef był w porządku. Grafik też często podpasują pod pracownika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A ja włąśnie już 2 rok pracuję W CCIG- najlepiej trafiłem, studiuję a tu grafik dostosowują do moich studiów, zarobki dobre i co najwazniejsze jak wspomniałeś- dobre traktowanie pracownika a dziś o to trudno https://ccig.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wartek
praca w call center łatwa nie jest i każdy ci to powie.. ale wszystko też zalezy do jakiej firmy trafisz, ja przez pierwsze 2 lata studiów dorabialem tylko w takich miejsacach więc mam rozeznanie. niektóre firmy były calkiem w porzadku jak np verona consulting, a inne były tragiczne (tych bylo wiecej) i uciekałem juz po tygodniu, bo np. kazali na maksa ludziom wciskac kit i jedyne co mozna było usłyszec to 'target'. ogolnie nie ma co bac sie takiej pracy, bo z premiami mozna nawet przyzwoicie zarobic, ale musisz dobrze wybrac firme

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja pracowałam w cc 6 msc. Plusami u mnie był elastyczny grafik, dobra podstawa jak na osobę uczącą się bo wychodziło mi 12 zł / h na rękę, dobre były premie, których nigdy nie miałam, bo nie miałam stu umów miesięcznie. Sprzedawałam abonament i internet. Wieczne pretensje, traktowanie tego zawodu jak najważniejszego na świecie, spotkania, krytyka że nie ma umów, jakość rozmów sprawdzana i za jeden głupi błąd była zjebka, za wszystko była zjebka, pani mówiła że nie ma pieniędzy na abonament i woli mieć na kartę telefon a za głową słyszałam od przełożonego abym internet wcisnęła, klient nie chce a i tak trzeba cisnąć aby op*****lu nie dostać, wszystko jest kontrolowane, traktują cię jak śmiecia, ci leaderzy się zachowują jakby mieli wyższą posadę od samego prezydenta a pracowników traktują jak stado murzynów którym się po prostu nic nie chce. Nie każdy ma sumienie wciskać ludziom coś. Zdarzali się tacy, co naprawdę chcieli internet czy abonament, ale wciskać komuś nawet jak wszystko ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Istnieje dużo negatywnych opinii o pracy w call center, ale moim zdaniem tak naprawdę dużo zależy od miejsca pracy i od szefostwa.. Znam z doświadczenia takie firmy, w których kompletnie nie zwraca się uwagi na komfort pracowników i ich rozwój np. doszkalanie w zakresie obsługi klienta i metod. Na szczęście po wielu próbach znalazłem odpowiednie miejsce pracy, gdzie poważnie traktują pracownika i jego komfort przy tak męczącej i stresującej pracy, a co do szkoleń moja firma korzystała już wielokrotnie z usług firmy szkoleniowej Witalni i sumienie nakazuje mi przyznać, że robią dobrą robotę. Szkolenie call center to dobry pomysł, na warsztacie dużo dowiedziałem się jak radzić sobie z ciężarem tej pracy, jak prowadzić rozmowy w sposób przyjemny dla ucha i w żaden sposób nie irytujący osoby, do której się dzwoni. W końcu my też jesteśmy ludźmi, a nie robotami wciskającymi zbędny kit. A z drugiej strony ze szklenia skorzystało również szefostwo, które uświadomiło sobie, że zasób ludzki jakim jesteśmy my - przy słuchawce - odgrywa w tej robocie znaczącą rolę i warto starać się zagwarantować nam odpowiednie warunki. Osobiście polecam tę firmę i podrzucam link, jakby ktoś chciał dowiedzieć się jak nie zwariować w tej robocie..;) Pozdrawiam! https://witalni.pl/szkolenia/szkolenia-sprzedazowe/profesjonalny-telemarketing/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja pracuje w takiej firmie od niedawna i nie mogę narzekać miła atmosfera ludzie fajni kierownik też ok miejsce nawet nawet więc narazie dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moim zdaniem warto przekonać się na sobie.. mi np taka praca odpowiada..fajnych mam ludzi w pracy wiec pracuje sie bardzo przyjemnie. Nikt nikogo nie pogania, wszyscy sa dla siebie mili. Jest generalnie spoko. Jesli chodzi o firme to pracuje w Telbridge . Nie wiem jak w innych ale tutaj jest okej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×