Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość zastnawiam sie

gdzie znajde podobny asortyment jak w Ikea??

Polecane posty

Gość zastnawiam sie

chodzi mi o sklepy najlepiej w Krakowie a dokladnie mowa a duzym wyborze talerzy, nakryć stołowych itp

Gość zastnawiam sie
Duka :) fakt ale zgadzam sie również z tym ze troche drogo

Gość byla sprzedawczyni_duka
drogo moze i tak ale jak kupujesz ponad 30 sztuk porcelany to dostajesz 25% rabatu.

O właśnie, też myślałam o sklepie Jysk ale sobie nie mogłam nazwy przypomnieć :D Choć tam jest w sumie taniej ale już nie ma takiego wyboru.

Gość zastnawiam sie
dziekuje Wam za wszystkie pomysly , o Jysk tez myslałam tyle ze tam głównie artykuly ogrodnicze i poscielowe ... nie pomyslcie ze wybrzydzam , jestem studentka i chcialabym w miare modnie i niedrogo dokupic pare ciekawych pierdolek do kuchni i do pokoju:)

Gość fvsfvs
W Duka drogo?? Chyba chcecie napisać "bardzo drogo", nie nawet na dość zasobną kieszeń. Przecież w sytuacji gdy asortyment w sklepach z wystrojem i wyposażeniem wnętrz jest dość drogi, to Duka ma ceny z księżyca i można się tylko śmiać z ich absurdalności. Polecam sklepy Home&You. Bardzo stylowe i dobrej jakości mają tam artykuły.

Gość byla sprzedawczyni_duka
przepraszam ale nie zgodze sie,ze w sklepie sa ceny z ksiezyca. owszem za niektore rzeczy trzeba duzo zaplacic ale firmowe produkty(ktore maja w rogu slowo DUKA)nie sa drogie. ale to zalezy kto jaka ma zasobnosc portfela.

Gość zastnawiam sie
no jako studentka mam niewiele:):) moje odwiedziny w duka koncza sie zwykle na ogladaniu ale nie narzekam :D:D lubie poogladac i poszukac inspiracji

Gość fvsfvs
chyba się dzisiaj przejadę do centrum handlowego i pospisuję ceny z Duka i dla porównania chośby w Villeroi i Bosch czy Rossenthala, to się tutaj razem pośmiejemy :D