Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość brambora 12

zastanawiam sie nad klimą i czytłlam ,że LG sa ok

Polecane posty

Gość brambora 12

zastanawiam sie nad zamontowaniem klimatyzacji w domu ,z tym że nie wiem jeszcze jakiej firmy dużo dobrych wypowiedzi jest na temat klimatyzacji LG wiec chciała bym sie dowiedzieć czy ta właśnie czy może jakaś inna proszę porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klimatyzacja bardzo wysusza drogi oddechowe. A poza tym jesli o nią nie dbasz regularnie to jest siedliskiem bakterii. W naszym klimacie nie jest jakoś super konieczna. A z podróży zagranicznych i pobytów w wielkich klimatyzowanych biurowcach mam z nią bardzo złe doświadczenia. Przede wysztskim wysuszenie śluzówki, a podczas upałów notoryczne przeziębienia wszystkich (łącznie z tubylcami) na skutek zbyt dużej różnicy temperatur w domu i na dworze ( w domu 20 , na dworze 40 )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kikut
nie zgadzam sie co do wypowiedzi ze nie u nas klimatyzacja ,jak by ktoś nie zauważył to klimat sie zmienia i lato i nie tylko są takie ukropy ze nie można wytrzymać wiec ja jestem za klima w domu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość w naszym kraju bywa raptem
pare dni upalnych,z czy mozna sobie poradzic w rozny sposób , zreszta, gdy mury sa ocieplone, nie nagrzewqaja sie tak szybko. Nie wiem, czy warto dla tych paru dni. Mieszkalam pare lat w tropiku i mimo wszystko, kiedy tylko sie dalo wylaczlam klimatyzacje, bo jest beznadziejna - wysusza faktycznie no i te przejscia z zimnego do goracego - niezdrowe. Klimatyzacja w samoichaodzie jak najbardziej, bo nie spedzasz tam wiekszosci dnia i nocy, ale w domu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja mam HITACHI już od 2 lat i sobie chwalę. Prawdą jest, że klima wysusza śluzówki, że nie są zdrowe przejścia z zimna do gorąca itd. Jednak klimy należy używac z głową. Temperaturę obniżamy max o 2-5 stopni. Ja zazwyczaj obniżam o 3. Można ją również włączyć na czas nieobecności w domu, a później wyłączyć, schładza rewelacyjnie. Dodatkowy atut to funkcja oczyszczania powietrza no i jesienią oraz łagodną zimną można nią grzać. Ma sygnalizator czystości filtrów, także wiem kiedy mam je zmienić. I jeszcze jeden rewelacyjny atut - mam wydmuch powietrza na balkonie - wystawiając suszarkę pełną ubrań mam je suchutkie w ciągu 1 h:), ponieważ z wydmuchu wydobywa się ciepłe powietrze:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Aleksandra Lipska
dokładnie tak, trzeba wiedzieć jak używać klimatyzacji ,i ja myślę że w domu to bardzo dobra rzecz taka klimatyzacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klmner
a klimatyzacja LG ma bardzo ciekawy system oczyszczania powietrza i jest dobra, montuje od 5 lat ich klimatyzacje i nie miałem żadnych narzekań ze strony klientów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
a czy klima wpływa na brak grzyba w domu? Ostatnio zaczęło coś mi w rogu pokoju wychodzić, a dom mam ocieplony i ktos podsunął pomysł, żeby klimę zamontować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość paulina olek
dobry pomysł żeby mieć klimatyzacje ponieważ i osuszy mieszkanie a po za tym też może grzać wiec dobry pomysł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość serdak kasia
no właśnie u mnie zaczyna wychodzić coś w łazience ,a jesteśmy na etapie montowania klimatyzacji ,jak już zamontują i sprawdzę wszystko to napisze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mam klimatyzacje
no ja mam klimatyzacje a mam murowany dom i powiem ze tak daje na pewno to ze nie ma wilgoci ,bo jak potrzeba to mam chłodno a jak trzeba to ciepło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wiii
Mój znajomy na jesieni zamontowal sobie w mieszkanie klimatyzację, teraz ją wywala i robi ogrzewanie podlogowe bo nie jest wogóle zadowolony z tej klimy....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ja miałam problem z grzybem w łazience. Od czasu gdy używam klimy, problem zniknął. Użyłam co prawda środka na odgrzybianie, ale moja Sąsiadka mieszkająca na przeciw również go używała i u Niej grzyb wrócił, u mnie ani śladu. Ogrzewanie podłogowe również mam, aczkolwiek ogrzać mieszkania - w przeciwieństwie do klimy - w zimie się nim nie da. Ogrzewanie podłogowe natomiast rewelacyjnie sprawdza się, gdy w domu są malutkie Dzieci, jak i również w zimie w przedpokoju oraz cały rok w łazience.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lacki
Ja właśnie skończyłem się budować . i mnie polecono klimatyzacje firmy LG Art cool mirror model C09AHR posiada, min. ;antykorozyjne złote lamele, automatyczne oczyszczanie ,funkcja Jet Cool ,bezprzewodowy pilot i jeszcze wiele innych zalet. I powiem że i wygląda ładnie i jak na razie działa bez zarzutów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lubie sie
technika poszła do przodu,wiec trzeb z tego korzystać a klimatyzacja jest przydatna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tak masz racje
Dokładnie a klimatyzacja LG posiada nowoczesne rozwiązania technologiczne, do których możemy zaliczyć funkcję samooczyszczania, podwójny system oczyszczania oraz złote lamele.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krysania
Dość ciekawy jest ten system oczyszczania powietrza ponieważ przechodzi przez 5-etapowy proces oczyszczania wtedy z powietrza usuwane są niemiłe zapachy, kurz, pleśń oraz dym z papierosów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zgadzam sie z ta wypowiedzią
że system oczyszczania to rewelacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ilmei
no w pracy, to koniecznie ale niestety w mniejszych firmach nie ma nie we wszystkich ale niestety u nas akurat nie ma a przydała by sie :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Weronka28
Mój szef tez zamówił klime do biura:) W tym tygodniu maja zamontować, na pewno teraz będzie lepiej sie nam pracować:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pracownica
to świetnie wyglądającą klimatyzacje zamówił, widać że zna się na rzeczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ciekawaaaaaa
Zastanawiam się z mężem nad montażem tego "cuda". Moze mi ktos powiedziec jaki jest całkowity koszt i ile wam wzrosły rachunki za prąd?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lilinanna
ja dopiero w zeszłym tygodniu zamontowałam u siebie w domu, więc jeszcze nie potrafię odpowiedzieć Ci na to pytanie. Ale jesli zobacze rachunek, to napisze ;) jak na razie jest super, zadowolona jestem z wyboru bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×