Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ciekawa waszych opinii

patrolówka, kaszkiet - to się teraz nosi???

Polecane posty

Mam pytanie Chciałabym kupić sobie 2 czapeczki na tej auckji ale nie bardzo wiem czy one są modne - szczerze móiąc nie znam się na modzie. Doradzicie??? http://www.allegro.pl/item452886449_hit_sezonu_czapki_patrolowki_10_modeli_dla_ciebie.html Widzę na mieście dziewczyny w takich czapach i szczerze mówiąc dobrze jest mieć cieplutko w głowę w zimne dni a czapki nie są drogie :-) Podoba mi się czapka nr 1 i 8 Będę wdzięczna za radę Pozdrawiam

Gość Ypu
Fakt - czapeczki są bardzo modne w tym sezonie. Mi osobiście podobają się szarości bo w podobnym materiale mam płaszczyk na zimę - ja wybraabym 1 - jest prześliczna ale ne wiem czy masz taki gust jak ja :)

Gość lenivus pospolitus
4, 6, 7 :P te mi sie podobaja :P te Twoje za bardzo kobiece jak dla mnie :P chociaz moim zdaniem w nich i tak by pizdzilo po uszach :o

Gość wystawiam opinię
wydaje mi sie że najlepiej zaslaniają uszy nr 1 2 3 8 ale jakie te nasze polskie zimy są....wcale nie takie zimne A czapeczki bardzo ładne . mam taką tylko kupiona w tamtym roku - trochę gorszy model (tzn starszy) ale jak są modne to już nie musze kupowac nowej :)))

No fakt te które podałam troche może za bardzo elegancie bo na codzien nosze się na sportowo ale mimo wszytko dziękuję za twoje typy

Gość lenivus pospolitus
zachorowałam na 4 :o mam jeszcze z temtego sezonu wsciekle zielona sztruksowa, jak ja to nazywam szoferowke :P uszy zakrywa calkiem niezle, i na glowie robi sie taka bania :o na jesien sie nada :P na zime odpada :o w zwiazku z czym zachorowalam na 4 :o autorko, kup sobie i powiesz jak sie nosi :)