Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ...Córka...

Moja matka śmieje się z mojej choroby..

Polecane posty

Gość ...Córka...

Churuje od 4 lat , nie będe tu opisywała na co dokładnie. Ważne jest to ,że spada mi koncentracja , mam zaniki pamięci itp. Jestem pod opieką lekarza , który oprócz leków zalecił zmiane diety i przyjmowanie witamin + kwasy omega. Jestem na utrzymaniu matki, bo nie moge pracować ,a ona cały czas sie ze mnie wyśmiewa, nie chce mi kupować tych witamin i żartuje ,że najwyżej będe "srała pod siebie" jak choroba sie pogłębi :O Mówie całkiem poważnie :O

Gość jeykiobceeee
a ile masz lat? jak sie zaczela choroba? jak ja zdiagnozowano?

Gość fredzelka
Bardzo wspolczuje, niektorzy ludzie nie powinni miec nigdy dzieci:( A nie masz jakiejs babci albo ojca, ktory moglby kupowac Ci te witaminy?

Gość ...Córka...
Mam tylko matke , ojciec pijak juz z nami nie mieszka. Zaczęło się od bólów głowy , tak naprawde jeszcze nie zostałam dokładnie zdiagnozowana, ale to nie jest aż takie ważne , bo teraz przechodze pod opieke dobrego lekarza i mam nadzieje ,że on mi pomoże to zahamować. Mam 22 lata, w LO byłam wzorową uczennicą a teraz czasami nie pamiętam swojego adresu :( Teraz akurat mam lepszy okres to nawet moge pisać dosyc składnie ,ale jak jest gorzej to robie błedy jak 7 letnie dziecko.

Gość ...Córka...
Widze ,że nie tylko matka się ze mnie nabija:O Dziękuje życzliwym ,ale pójde już bo nie mam ochoty czytać jaka to jestem upośledzona. A antydepresantów nie biore i nie ćpam.

Gość fredzelka
Nie przejmuj sie kretynami na forum. Nikt sie z ciebie nie nabija. To masz kogos z rodziny, kto moglby ci pomoc?

Gość gergte