Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość darka-wiertarka

Jadę pierwszy raz w kwietniu w góry jaki ubiór POMOCY

Polecane posty

Gość darka-wiertarka

czy mógłby mi ktoś poradzić ? bo przecież w adidasach nie pojadę a nie znam się na tym zupełnie :( jakie buty spodnie kurtka boże nie mam zielonego pojęcia

Gość lustrator29
zwatpilem

Gość darka-wiertarka
uppppp

Gość kurka szanel
w kwietniu w górach pewnie będzie jeszcze śnieg, więc adidasy odpadają. najlepiej buty trekkingowe, z gumowym traperem i trochę wyzszą cholewka podtrzymujacą kostkę. ciuchy- ciepłe. bluza moze byc z kapturem, kurtka najlepiej przeciwdeszczowa i "przeciwwiatrowa". spodnie- przede wszystkim wygodne i ciepłe. możesz się zaopatrzyć w takie nogawki dla traperów, nie wiem, jak to się fachowo nazywa. ale tylko, jesli idziesz w wysokie góry, to ochroni nogawki prze śniegiem, nie zmoczą się. ale to nie jest konieczne. i obowiązkowo czapka i rękawice.

Gość kurka szanel
nie wiem, w jakie góry się wybierasz; w każdym razie przygotuj się na to, że może być zimno, pewnie będzie wiało, może padać, może być śnieg. lepiej się porozpinać niż dzwonić zębami. wyziębienie jest gorsze niż lekki gorąc pod kurtką. oczywiście to wersja na pieszą wycieczkę.

Gość darka-wiertarka
aha rozumiem dziękuje za radę wszystko musi być specjalnie w góry :) nawet spodnie hehe tylko to taki koszt :O

Gość kurka szanel