Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość AnnaMollyyyy

Czy mam prawo do zwrotu/wymiany?

Polecane posty

Gość AnnaMollyyyy

Kupiłam odkurzacz jakieś 10 miesięcy temu, zepsuł się raz jakieś 3 miesiace temu, przestał się włączać, jest na gwarancji, naprawiali go 3 tygodnie. Teraz znowu się zepsuł, dokładnie to samo, przestał się włączać. 1) Czy mam prawo zażądać aby wymienili mi ten odkurzacz na nowy, bo widocznie ten model jest wadliwy, czy tylko mogę czekać te kilka tygodni aż mi to naprawią...? 2) Ewentualnie czy mam prawo zażądać jakiegoś zastępczego odkurzacza na ten czas, kiedy będą mi naprawiać mój (pewnie znowu potrwa kilka tygodni, mimo że mogę się założyć, że robią to jeden dzień ;/). 3) Trzecia opcja: powiedzieć że mają na to tydzień? (Ta, ciekawe czy ktoś mnie posłucha). 4) Czwarta opcja: gdyby nic powyższego nie wypaliło, czy mogę prosić o zwrot pieniędzy? (Po takim czasie...?) Sorry za takie pytania, nie znam się na tym. Rzecz dzieje się poprzez MediaMarkt, mimo że pewnie odsyłają ten odkurzacz do serwisu producenta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość odsyłają do naprawy
czekasz trzy tygodnie ustawowe od momentu dotarcia do serwisu! Może to być więc i 4 tygodnie, nie masz żadnych praw odnośnie wymagań :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość AnnaMollyyyy
Gdzieś przeczytałam, że mogę skorzystać z ustawy z 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zażądać wymiany na nowy odkurzacz, bo ten jest niezgodny z umową (jest wadliwy). Czy to prawda? Czy jest na sali prawnik? ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość AnnaMollyyyy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×