Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość pola cocacola

WSZYTKIE BĘDZIECIE MI ZAZDROŚCIŁY TEJ TOREBECZKI-WASZE OPINIE

Polecane posty

Gość balonikowa fashion
jak to ktoś na tej stronce napisał "nieziemsko megaśna" hah brzydka jak leginsy i te balerinki w panterkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pola cocacola
TOREBUSIA JEST STYLIZOWANA NA BALMAIN, ZAZDROŚNICE GŁUPUTKIE! NA WIZAŻU DZIEWCZYNKI SIE ZACHWYCAJĄ, NA STYLIO TAK SAMO, A NA CAFE? ZAZDROŚĆ, HAHAHA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość no nie to nie
moj styl. Ta torebka strasznie mi sie kojarzy z lancuchami, na jakich pasly sie krowy mojej babci na wsi... Rozmiar jest OK, ale reszta :-P Nie jest warta tych 350 zl...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość mnie stac na drozszą
i co , bedziesz mi zazdroscic? Logiki! Zara nie jest zabojcza firma, tam sie ubieraja kobiety na codzień. Dobrze,ze ci sie podoba torebka, ale sie to ma njak do nczyjej zazdrosci. Przeciez wszystkie torebki w sklepach ktos kupuje - czy z powodu kazdej ludzie maja sie pochlastac jesli jej nie kupią?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość HaHaHa D
Haha, a 350 zł na torebkę to dużo?! :D Masz się naprawdę czym chwalić, tak jak tymi plastykowymi balerinkami w panterkę :D Niech zgadnę, masz blond/czarne włosy i codziennie śmigasz na solarium?! i do tego masz Miśka, którego stać na "aż" 350zł na torebkę, faktycznie ZAZDROSZCZĘ :D ;) dodam jeszcze- "dżizus" ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Prowokacje schodzą na psy
Właścicielka zdjęć nie wygląda na takiego durnego babsztyla, żeby w ten sposób się chwalić. A więc nie kradnij zdjęć i się nie podszywaj, bo na dobre Ci to nie wyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lane90
1. Nie lubie kwadratowych ksztaltow torebek 2. Za duzo tych wszystkich lancuchow 3. Najzwyczajniejsza, zadnych rewelacji- NUDA 4. Tak ogolem to- skóra, fura i komóra :P tani szpan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość perpetułłła
A tak swoją drogą, dlaczego nie potrafisz zaakceptować, że ta torebka komuś może sie nie podobać? Ja, np. mam zupełnie inny styl i ta torebka mi sie nie podoba. Uważasz, że jak cos jest drogie to wszyscy mają sie tym zachwycać? Lekko, to żałosne...;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale tandeta
te łańcuchy są koszmarne,15 lat temu była moda na takie wielkie,tandetne łańcuchy,projektant chyba był na bani podczas pracy nad wzorem tej torby,gdyby wyrzucić te wszystkie "ozdobniczki",torba byłaby do noszenia,co nie znaczy,że zachwycająca...cóż,dobry gust niektórym wykształca się z czasem,albo nigdy i cena tu nie ma nic do rzeczy,ale to już wyższa szkoła jazdy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pola cocacola
JAKIE WY JESTEŚCIE DEBILKI:) NAPISAŁAM "JUTRO PO NIĄ JADE"- CO CHYBA OZNACZA, ŻE JESZCZE JEJ NIE MAM=NIE MOGŁAM Z NIĄ ZROBIĆ SOBIE ZDJĘĆ=NIE MOGŁAM ICH WKLEIĆ NA CAFE. ZDJĘCIA ZE STYLIO I WIZAZU. JAK JUŻ CHCECIE, KRETYNKI NAPISAĆ COŚ M O N D R E G O , TO NAJPIERW PRZECZYTAJCIE TEKST ZE ZROZUMIENIEM, TEGO UCZA DZIECI W PODSTAWÓWCE... HALLOOŁŁ!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pola cocacola
I DARUJCIE SOBIE TEKSTY, ZE TAKIE ŁAŃCUCHY, ITD BYŁO MODNE 15-20 LAT TEMU, BO WTEDY BAWIŁAM SIE W PIASKOWNICY, I GÓWNO MNIE TO OBCHODZIŁO :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pola cocacola
Angelina Żuli ---->>> BUHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!! IDŹ SOBACZ KTERYNKO CENY WALIZEK, WIADOMO, ŻE PONIŻEJ TYSIAKA ORYGINALNEJ NIE KUPISZ! TO CAŁKIEM COŚ INNEGO, TAK JAK BYŚ NAPISAŁA, ŻE MASZ W DOMU DROŻSZY TELEWIZOR NIŻ JA TOREBKE, HAHAHAHAHAHAHAHHA. ŻAŁOSNA DZIEWCZYNO, OGARNIJ SIE :) CHYBA, ŻE PISZĄC "TORBY PODRÓŻNE" MASZ NA MYŚLI TORBY NAJKI I RIBOKA, HAHAHAH Z KTÓRYMI PODRÓŻUJESZ AUTOBUSAMI SIMBAD :P HAHAHAHAHA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość z głowy to można ci zrobić
grzechotkę,mózg będzie robić za ziarenko grochu,naprawdę jesteś tak głupia,czy tylko udajesz????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość tynynynynynynnynnyyny
hmmm ja mam torebke chanel 2.55 kupilam w butiku za okolo 5 tysiecy zlotych w kopenhadze pochwalilam sie bo cisniesz tym dziewczyna a ta torebka jak by byla balmain to bysmy ci zazdroscily kopia jak kopia ja tam wole cos porzadnego i rokujacego na przyszlosc :P 350zlotych to ja wydaje na stanik :D a nie pisze takich glupot co ty 12latko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość co ma cena do wygladu
ta torebka nie jest w mim guscie. Wg mnie jest brzydka i niewarta ani 20zl, bo mozna kupic lepsze. Nikt Ci niczego nie zazdrosci bo wiekszosc nosi 100 razy lepsze rzeczy i nie musi sie nimi tak chwalic. Masz 15lat, znalazlas jakiegos lysego wisipora co chce twojego tylka wiec musi Cie czyms przekupic i w koncu 1 raz w zyciu dostaniesz cos za taka cene. Pewnie bylas i jestes biedna jak myszka i lecisz tylko na kase.........Brawo!!!!! ps. Slownik to Ci sie przyda bardzo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość develpment
i co ze ona jest megasno wielka???eeeee tammmm rozmiar taki sobie i cala jakas taka nieudana. te lancuchy....troszke lipa.skora to to nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×