Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ooooooooooona___________

Czy macie w domu kanarki lub zeberki? Czy dobrym pomysłem okazał się ich zakup?

Polecane posty

Gość ooooooooooona___________

Witajcie. Bardzo lubię kanarki i zeberki. Jednak nie znam się na ich hodowli. Chciałabym zakupić sobie dwa kanarki lub dwie zeberki. Które wybrać? Jak to jest z tym ich śpiewem? O jakich porach dniach jest on najintensywniejszy? Czy ustawienie klatki w pokoju, w którym się śpi, nie będzie przeszkadzało nam w spaniu(ze względu na ich śpiew)? Proszę o wypowiedzi osób, które mają lub miały kontakt z tymi ptakami. Pozdrawiam :)

Gość uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup

Gość moj kanarekkkkkkkkkk
spiewal tylko jak nikogo nie bylo w kuchni albo jak bylo glosno to probowal zagluszyc ten halas:P mieszkam na 3 pietrze i mam plastikowe okna...a czasami tak delikatnie slyszalam go na dole jak spiewa:D

Gość mialam
kanarka, wlasciwie kupilam go narzeczonemu na urodziny. 'Kubus' byl sliczny i wesolutki, ale z tymi trelami to NAPRAWDE przeginal!!!! Zaczynal o 4-5 nad ranem,nie pomagalo zaciemnienie klatki,nic wlasciwie. Strasznie bywal upierdliwy... :( Smialismy sie, ze za pokute go nam sprawilam, znajomi sie zachwycali,bo naprawde cudowne melodie wygwizdywal-talent mial!! :D Ale absolutnie- kanarek nie nadaje sie do malego mieszkania, a juz zwlaszcza do sypialni :\ Potem wyjechalisy do UK i Kubusia z radoscia wziela do siebie Ciocia, trzyma go w okoju na slonecznym poddaszu, sypialnie ma ona na parterze-wszyscy sa szczesliwi. :)

Gość zeberkowa