Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość takajednasobie

Zespol na wesele małopolska......Szukam....fajny i w rozsądnej cenie PORADZCIE

Polecane posty

Gość takajednasobie

Wesele w 2011 a fajnego zespolu nie mozemy znalesc..........;/ Jedyny jaki był zajebisty to rok 2011 ma zarezerwowany zostaje im tylko luty i listopad;/ wiec odpada a cena ich jest w porzadku 2800zl:) Wiec narazie jestesmy w kropce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość aga009
Witam zobaczcie sobie zespół Libertaband. Bardzo fajnie graja może maja jeszcze wolny termin bo u nich tez czasami ciężko złapać dobry termin a akurat sierpień to każdy by chciał to ich strona www.libertaband.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ja miałam ytaki
zespół Relaks z Frydrychowic. Nam wzięłi 1600 zł za 1 dzień/ 4 facetów, grają wszystko na żywo, mają klawisze, perkusje, gitarę zwykłą i basowoą i jescze jeden na saxie gra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kasiakasiakasiakasiakasia
ja polecam: 1.Czadersi 2.Elita 3.Bumerang 4.Górzanie 5.Ogórki na wszystkich weselach z tymi zespolami super sie bawilismy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kacorek123
Nie polecam zespolu DESTON z krakowa!!!strasznie nas zawiedli a zapowiadali sie odiecujaca!robili strasznie dlugie przerwy ok 20-30 min,nie znali wiekszosci piosenek a na koniec oszukali nas i to BARDZO co do ilosci ugranych pieniazkow pan J stwierdzil ze uzbierali tylko 700 zl przez caly dzien,a z relacji gosci bylo to 3 razy tyle!cena poczatkowa to 5500 za 2 dni ale NIE SA WARCI TAKIEJ KASY!!! :sad: :sad: :sad:w razie pytan nr gg 3187837

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Dixon
Polecam Red Band z Myślenic. U mnie na weselu wszyscy goście byli pozytywnie zauroczeni. Bardzo dobry repertuar dla każdego coś sie znalazło fajnie stopniowana impreza. Na koniec odliczyli mi doś pokaźna sumkę która uzbierali podczas dedykacji czego nie było w umowie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kademifafria
Polecam Hibaband zespół co prawda ze śląska ale z tego co kojarze dojeżdzaja tez w inne rejony typu małopolska :) A mielismy ich na swoim weselu i 100% zadowolenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość A ja polecam Ci zespół Sizall
Oni biorą ok 2100zł ;) i graja fajnie ale terminy też maja zarezerwowane na przyszły rok jednak jeśli chcesz to koleżanka musiała przełożyc o rok wesele i może ci go odstąpic za 200zł zaliczki;) Naprawde warto i grają gdzie tylko chcesz tj.-dom;kościół Polecam Ale widzę że tutaj dziewczyny polecaja Ci ogórki które juz w tym roku biora za dwa dni ok. 10 000zł.....:/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zespół muzyczny EGO Polecamy!!
Zespół muzyczny "Ego" oferuje oprawę muzyczną wesel, dancingów, imprez okolicznościowych, studniówek, itp. Jesteśmy doświadczonym 6-osobowym zespołem (wraz z wokalistką) grającym każdy rodzaj muzyki, począwszy od muzyki biesiadnej, kończąc na zagranicznych przebojach. Gramy muzykę na żywo. Skład: perkusja, gitara basowa, keyboard, saksofon, trąbka, gitara elektryczna. Oferujemy również prowadzenie wesela i zabaw weselnych. Z nami będziesz bawić się do rana!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Zespół muzyczny EGO Polecamy!!
Zespół muzyczny "Ego" oferuje oprawę muzyczną wesel, dancingów, imprez okolicznościowych, studiówek, itp. Jesteśmy doświadczonym 6-osobowym zespołem (wraz z wokalistką) grającym każdy rodzaj muzyki, począwszy od muzyki biesiadnej, kończąc na zagranicznych przebojach. Gramy muzykę na żywo. Skład: perkusja, gitara basowa, keyboard, saksofon, trąbka, gitara elektryczna. Oferujemy również prowadzenie wesela i zabaw weselnych. Z nami będziesz bawić się do rana!! 889-711-712

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość amjp
Witam Polecam zespół mojego kuzyna (RECORD, albo RECORD BAND - nie pamiętam dokładnie nazwy, na pewno coś z RECORD). To zespół, który co prawda nie działa kopę lat na rynku (grają od dwóch lat - tak może ponad), ale za to z każdej dotychczasowej imprezy, którą muzycznie oprawiali słyszałam same pozytywne opinie (sama tez miałam możliwość bawić się przy nich i chłopaki naprawdę grają pod nogę, bawią ludzi, łapią z nimi dobry kontakt, repertuar mają bardzo zróżnicowany). Można podjechać do nich na próbę i zobaczyć jak grają. W razie zainteresowania można pisać do mnie na e-mail: amjp@interia.eu (wtedy podam namiar bezpośrednio do kuzyna). P.S. zespół z woj. małopolskiego, jeśli chodzi o dojazd dalej to trzeba by się było już z nimi dogadywać, choć sądzę, że raczej na pewno nie byłoby problemu . Pozdrawiam Anka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość www.rockersband.pl
Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą. Rockers Band Turek to 6 zawodowych muzyków z których każdy wyróżnia się oryginalną kolorystyką brzmienia. Zespół od 2005r. zajmuje się profesjonalną obsługą muzyczną imprez, indywidualnie traktując każdą z nich. Dbamy o każdy szczegół, z błyskiem w oku zdobywamy nowe doświadczenia, które potęgują w zadowoleniu naszych klientów. Zespół na wesele Turek Rockers Band obsługuje: bale firmowe z ciekawymi konkursami z nagrodami; wesela na wysokim poziomie i za przyzwoitą cenę; studniówki z wiecznie młodymi przebojami muzyki tak polskiej jak i zagranicznej; Sylwester spędzony z nami to podróż muzyczna od lat '60 do obecnych. Prowadzona przez nas z fantazją i luzem scenicznym wodzirejka sprawia, że uczestnicy każdej imprezy czują się rozluźnieni i zadowoleni. W skład instrumentarium wchodzą: instrumenty klawiszowe, gitara akustyczna, gitara elektryczna, perkusja, gitara basowa, akordeon, puzon. Całość brzmienia okraszona jest dwoma głosami: żeńskim i męskim - co stanowi świetną alternatywę dla monotonnie brzmiących pojedynczych głosów w innych zespołach. Dodatkowo możliwości jakie daje akordeon i puzon suwakowy wykorzystywane są do aranżacji utworów od biesiadnych, przez popowe, po jazzowe. Wynajmując zespół na wesele Turek Rockers Band możecie być Państwo pewni, że Wasi goście przeżyją niezapomniane muzyczne chwile. Rockers Band - i nie usiedzisz w miejscu :-) www.rockersband.pl kontakt@rockersband.pl tel. 693 514 101

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ślub mialam 3 tyg temu grał zespół FAZA koło Michałowic 4 chłopaków młodych grali super.nie są drodzy bo grają dopiero od 2 lat wykazują sie naprawde dobrze.goście zadowoleni więc nic dodac nic ująć.. ich tel.514854008 .......a Państwo Osiakowscy z Białej Wilczycy z Wilkowa urządzili królewskie dania w swoim pięknym Dworku....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bromaband
Zespół muzyczny grający wyłącznie na żywo. Skład 6-osobowy w tym dwa wokale kobiece i dwa męskie. Instrumenty klawiszowe, skrzypce, git. elektr., git. basowa, perkusja akustyczna, instrumenty perkusyjne. Dobrej klasy sprzęt nagłaśniający i oświetleniowy. Gwarancja sympatycznej zabawy. Zapraszamy na naszą stronę www.bromaband.pl.tl tel.691437096

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kasia_o
polecam zespół ZByrcoki !! chłopaki świetnie grają, mają dobry kontakt z gośćmi, byłam na weselu na którym grali i było świetnie !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

×