Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość merry_king

cyfrowy polsat - oszukana przez konsultanta

Polecane posty

Gość merry_king

Witam. Jesteśmy abonentami Cyfrowego Polsatu. Zbliżał się nam koniec umowy. Wówczas zadzwonił konsultant w celu jej przedłużenia. Zaproponował 8 miesięcy promocji (abonament za darmo) - (przy czym, dla nowych klientów promocja obejmuje 6 miesięcy). Zgodzilismy się więc. Pan z CP powiedział też, że na dokumencie potwierdzajacym przedłużenie umowy będzie informacja tylko o trzech miesiącach promocji - ale żeby na to nie zwracać uwagi bo rozmowa jest nagrywana i jego zapewnienia są wiążące. Mieliśmy też dostać dekoder za 1 zł i nową antenę za 24 zł. Dekoder dostaliśmy. Natomiast anteny nie. Postanowiłam więc zadzwonić i zapytać kiedy ją otrzymamy. Co się okazało - anteny nie będzie i ośmiu mięsięcy promocji też nie... Konsultant poprostu nas oszukał... Co w takiej sytuacji zrobić? Oczywiście napiszę reklamację ale znając życie nic z tego nie będzie. Prosiłam o odszukanie nagrania z rozmowy ale konsultantka, z którą rozmawiałam była chyba nowym pracownikiem i nie bardzo się orientowała. Co więcej, powiedziała, że na rozpatrzenie reklamacji mają 45 dni. Czy to możliwe? Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×