Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość co robic by sie nie nudzic

nuda, jak sobie znią radzicie

Polecane posty

mam problem juz od paru mieesiecy, jestem studentka zaoczną ,nie pracuje mam 19 lat, szukam pracy ale bezskutecznie, zaczyna mnie to irytowac , co wieczor spedzony jest przed kompem , albo tv... mam juz tego dosc, klade sie wieczorem spac, z mysla ze jutro nic ciekawego mnie nie czeka, jak wiadomo nie pracuje, nie amm zbyt duzo pieniedzy , mam przyjaciol czesto sie z nimi widuje, ale to jednak nie to, potrzebuje stabilizacji, nie wiem co mam ze sobą zrobic, nie mam kompletnie perspektyw, od tego siedzenia w domu komplentnie je stracilam, chcialabym sie czyms zaajac, nie wiem czym nie wiem co robic???

Gość kobiety są złe z natury
faceta sobie znajdź :). Inteligentni ludzie się nie nudzą bo maj chęć do zdobywania , czytania , tworzenia , odkrywania .

Gość a nie masz
innych 'zainteresowań' oprócz kompa i tv? a książki, sport? ponoć inteligentni ludzie sie nie nudzą... ja bym powiedziała że nie nudzą się Ci którzy maja jakieś pasje, zainteresowania...

Gość modlitwa zachasłowana
dlaczego

mam faceta od 2 lat!, ucze sie , mam zjazdy na uczelni mam przyjaciol... ale mimo tego czegos mi brak

co robicie w wolnym czasie od obowiązkow???? o to mi chodzi, bo wyszlo z tego ze ja NIC KOMPLETNIE NIE ROBIE ZE NIE MAM ZAINTERESOWAN ANI FACETA ANI NIC, SORRY ALE TO NIE TAK

Gość kobiety są złe z natury
to przećwicz z nim całą kamasutrę i seks tantryczny , oraz zacznij gotować dla niego

Gość a nie masz
no cóż ja akurat pracuję, więc nie mam zbyt dużo wolnego czasu, zwłaszcza że chodze jeszcze do szkoły językowej i robie podyplomówkę. W wolnym czasie najczęściej oglądam filmy i czytam książki -zwłaszcza to 2 uwielbiam :) w lecie rowerek. może zacznij się uczyć jakiegoś języka? choćby sama

Gość a nie masz