Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość lady_z

Własna firma - jak ciąć koszty?

Polecane posty

Gość gość
U siebie zdecydowałem się na skorzystanie z usług http://www.hicopy.gdansk.pl/ którzy zoptymalizowali w mojej firmie koszty eksploatacji urządzeń biurowych. Wyszło z tego całkiem sporo oszczędności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zakup używanych urządzeń typu kserokopiarki od www.arso.pl też może pomóc w oszczędzaniu, tym bardziej że tego typu sprzęt posiadają w naprawdę dobrym stanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cięcie kosztów zależy od firmy;) w firmie w której pracuję dużo udało się zaoszczędzić na wynajęciu biura tłumaczeń, wcześniej takie rzeczy były robione przez freelancerów, ale były problemy z terminowością lub jakością tłumaczeń, teraz nie ma takiego problemu http://www.amar-translations.pl/ tłumaczy nam dokumenty, zawsze w terminie i dokładnie, a najważniejsze, jest tańszy;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moim zdaniem na przykład warto zamawiać środki czystości i chemię gospodarczą w hurtowych ilościach, np. z hurtowni ELLA (http://odziezroboczalublin.pl/). Lepsze ceny i bardziej korzystne oferty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Można zamiast księgowej skorzystać z usług biura rachunkowego w tedy masz mniejsze koszty. A dobre biuro rachunkowe zawsze podpowie coś co może zmniejszyć podatki czy koszty. Ja korzystam z Biura Rachunkowego M-A w Łodzi i jestem bardzo zadowolona. Wszystko na czas a w razie wątpliwości Pani Agnieszka chętnie posłuży radą =)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sertenka
Co fakt to fakt, że na dobrej księgowości można sporo zaoszczędzić. Ja mam księgowość w TaxCare i od kilku lat płacąc niewielki abonament zależny od ilości faktur (ja płacę 150zł). Mam kilka opcji wpływających na moje płatności. Między innymi co kilka miesięcy moja księgowa robi mi analizę moich wydatków i pomaga zniwelować koszta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chetnie dołącze do procesu zbiorowego z partner.eu. Proszę o kontakt osoby zainteresowane. Mam z nimi problem juz od dwoch lat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość daguska0
Nic mi nie przychodzi do głowy oprócz tego co już zostało powiedziane. Tak apropo kosztów to od 1 stycznia 2016 roku nie ma korekty kosztów. Tutaj jest artykuł na ten temat http://thak.pl/korekta-kosztow-od-2016-roku/ Zachęcam do przeczytania. Wszystko jest dokładnie wyjaśnione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
monitoring pojazdów w firmie to rzeczywiście bardzo dobre rozwiązanie, okazuje się, że pracownicy okradają firmy spuszczając paliwo lub jeżdżą sobie firmowymi samochodami na weekendowe wypady. Data System z Poznania prowadzi chyba najlepsze aktualnie systemy do monitorowania pojazdów i zużycia paliwa http://datasystem.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wiem z własnego doświadczenia że nie należy płacić ludziom więcej niż niezbędne minimum. Oni i tak będą niezadowoleni żebyś im miodem doopę smarował. Każdego kto tylko wypowie słowo podwyżka natychmiast wykopać i na jego miejsce wziąść innego tańszego który zrobi więcej. Żadnej litości!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość joolleczka
Na wielu rzeczach tak naprawdę mozesz oszczędzać. Ja staram się oszczędzać na paliwie. Ostatnio znalazłam program do kilometrówki na https://wfirma.pl/kilometrowka-online i zastanawiam się nad zamówieniem go. Można go testować przez 30 dni za darmo poza tym znacznie ułatwia pracę i rozliczanie przebiegu samochodów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Przykładowo my z mężem u siebie w firmie ucięliśmy koszty na dziale It. Wcześniej mieliśmy w nim zatrudnionych ludzi na etatach a potem stwierdziliśmy że bardziej opłacalny powinien być outsourcing. Niestety etat czasami niektórych rozleniwia i wtedy spada wydajność a my nie za to płaciliśmy. Do tego urlopy, szkolenia i jeszcze inne rzeczy które swoje nas kosztowały. Teraz mamy o wiele lepsze efekty i wszystko przebiega sprawniej. Ogólnie każdemu polecam takie rozwiązanie tylko musi to robić solidna firma u nas to Itworks.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mi się wydaje, że sporo można oszczędzić na reklamie, takie rzeczy jak np. prowadzenie facebooka czy zwiększanie wiarygodności firmy w sieci poprzez content marketing można przecież ogarnąć samodzielnie. Są też specjalne platformy typu https://serwersms.pl które są dobrym narzędziem wykorzystywanym do komunikacji z klientem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
U nas koszty tnie outsourcing. Na zewnątrz mamy księgowość, kadry i płace, a nawet sprzątanie. Firma sprzątająca, z której korzystamy, http://skbsystem.pl, wychodzi nas dużo mniej niż pani na etacie. A jeszcze nie musimy kupować środków czystości ani nic. Tak że opłaca się to.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dokładnie, outsourcing pomaga bardzo zredukowac koszty tylko trzeba znależc dobra firmę ktora sie tym zajmie, tak zeby wiedzieć ze jest to robione profesjonalnie, bo nie chodzi o to zeby oszczedzać i tracić na jakości. U nas np helpdeskiem i call center się zajmuje firma https://ccig.pl/ i bardzo sobie chwalimy to rozwiazanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość AFF
Znajomy ma firmę i wziął samochód w leasing w raiffeisen leasing, wlicza sobie to w koszta więc wychodzi mu taniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Frank_L
Wow, jakie zróżnicowane pomysły!:) Dla mnie najważniejsze to porządna analiza sytuacji wyjściowej biura, profesjonalny audyt zewnętrznej firmy (A4 Polska z Lublina takie wykonuje), np. w zakresie używanych urządzeń biurowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość marakujka22
Przy jakiejś firmie usługowej czy produkcyjnej często można sporo zaoszczędzić na rachunkach za prąd czy gaz po prostu zmieniając sprzedawcę na tańszego. Zobacz o czym warto pamiętać w przypadku zmiany dostawcy prądu do firmy: http://www.sukcesmagazyn.pl/artykul/1278151.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zatrudnij ukrainców. Robią za dwóch Polaków a kosztują połowę. Ja tak zrobiłem i bardzo sobie chwalę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość flądraFrencz
Samochód w leasingu jest dobry bo można sobie odpisywać wiele rzeczy. Sama mam w raiffeisen leasing i oszczędności są spore

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Gorąco polecam tą firmę http://www.jaro.home.pl/ Firma mieści się w Warszawie ale działa w całym kraju. Współpracuje z wieloma producentami więc każdy znajdzie coś dla siebie. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość crazolla
a tak przy okazji firm czy i-leasing jest oplacalny? Chce rozkrecic swoj biznes i gdzies trafilam na reklame i-lesaingu Platformy Finansowej, która w sumie wydaje się być porządna. Komu lepiej wziąć kredyt firmowy a komu leasing od czego to zalezy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ejua
Opłaca się i-leasing, raty leasingowe możesz sobie wliczyć w koszty, więc potem masz mniejszy podatek dochodowy :) ja mam 2 leasingi od platformy finansowej i powiem Ci, że można się fajnie dogadać i raty nie są duże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość pauladoc
Też o tym słyszałam, mam nieduży salon kosmetyczny i chcę go trochę rozbudować, rozszerzyć działalność, myślałam o zakupie autoklawu i tutaj i-leasing wygląda rozsądną opcją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×