Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość lady_z

Własna firma - jak ciąć koszty?

Polecane posty

Gość qazxswplm
No właśnie też szukam jakiegoś dobrego, na dobrych warunkach leasingu. Podobno dużo się zyskuje dzieki leasingowi. Na początku miałam brać kredyt ale w porę się rozmyśliłam. Czytałam sporo dobrych opinii o tej platformie finansowej to prawda, że ma tak dobre warunki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jednym ze sposobów na oszczędności to np. outsourcing lub paperless – poczytaj sobie o tym na stronie Billennium http://billennium.pl/ U nas w firmie zdecydowaliśmy się na billennium paperless i powiem wam że oszczędności są naprawdę spore nie tylko jeśli chodzi o pieniądze ale też o czas. Obieg dokumentów i informacji pomiędzy działami jest o wiele szybszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość WAPRO
Program do fakturowania i prowadzenia firmy możesz przenieść w chmurę, w model abonamentowy. WAPRO ERP daje taką możliwość - dostajesz wszystkie funkcje programu stacjonarnego, ale przez przeglądarkę internetową. Jeżeli potrzebujesz więcej stanowisk to np, na miesiąc sobie zwiększasz, potem wracasz do poprzedniej ilości (bo się sezon skończył). Zdecydowanie polecam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To prawda, że outsourcing kadr i płac może przynieść firmie oszczędności. Jednak aby tak było, należy uważnie wybrać firmę, z którą zamierzamy współpracować. Przede wszystkim należy porównać zakres usług oraz dowiedzieć się, ile będą kosztowały interesujące nas prace, które wychodzą poza standardowy pakiet. Ponadto należy mieć świadomość kosztów generowanych przez własną obsługę kadr i płac (dzięki temu możliwe jest trafne porównywanie ofert). No i trzeba wybrać firmę, do której możemy mieć zaufanie. Osobiście stawiam na większe firmy z wieloletnim doświadczeniem, na przykład Unit4 Teta http://www.unit4.com/pl/produkty/hr/outsourcing-kadr-i-plac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość magdalenka43ye
Też mi się ten i-leasing rozsądny wydaje. Ja za jakieś 2 mce będę potrzebowała nowych sprzętów do firmy także pewnie się zdecyduję na ten i-leasing

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja mam małą firmę w Malborku i udało mi się trochę zaoszczędzić dzięki zwolnieniu z podatku od nieruchomości http://pomorskie-praca.pl/dajesz-prace-w-malborku-dostaniesz-ulge-podatkowa-od-nieruchomosci//. Sprawdźcie czy w waszych miastach tez są ulgi podatkowe dla przedsiębiorców. Władzom miasta to na reke, bo w końcu firmy dają nowe miejsca pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość goska2991
Tutaj http://magazynfakty.pl znajdziecie wiele ciekawych informacji przeznaczonych głównie dla osób, którzy prowadzą biznes. Są tam również artykuły dotyczące oszczędności w firmach. Warto sobie tam zerknąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
prowadzenie swojego biznesu to często droga przez mękę. nie ma lekko, szczególnie jak jest się zmuszonym wystawiać faktury z długim terminem płatności. ale jest na to rozwiązanie. nie trzeba brać kredytu by ratować swoją firmę: http://mlodzinadorobku.pl/co-to-jest-mikrofaktoring/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sposobów na oszczędności w firmie jest wiele i wcale nie musi się to wiązać z redukcją zatrudnienia czy innymi tego typu rozwiązaniami. Warto przyjrzeć się codziennym czynnościom, które wykonywane są najczęściej i tam szukać oszczędności. W każdej firmie dziennie drukuje się dziesiątki dokumentów więc może warto zaoszczędzić na takim drukowaniu http://drukwfirmie.pl/4776-ile-mozna-zaoszczedzic-na-druku ? Moim zdaniem to świetne rozwiązanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
ja bardzo polecam zamiast kredytu przykładowo na jakieś sprzęty to wziąć leasing online jest to o dużo lepsze rozwiązanie niż kredyt i jak to wszystko przeliczysz to zaoszczędzić i to dużo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dariaczekk55
masz rację też bym zawsze wybrała leasing online niż te chwilówki. Pamiętam że ostatnio moi rodzice też brali drona do zakładu w leasingu przez platformę finansową i wszystko załatwili online nie ruszając się z firmy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość larkunoz
czyli platforma finansowa na ten moment oferuje leasing na najlepszych warunkach tak? Potrzebny nam sprzet komputerowy do biura i razem ze wspolnikiem zastanawiamy sie czy platforma finansowa i leasing czy kredyt jak byscie doradzali ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość FGryk
Gdy firma, w której obecnie pracuję generowała zbyt duże koszty, szef zdecydował się na zmianę dostawcy gazu i paliwa (skorzystał z oferty http://onico.pl/ ). Słyszałem o przypadkach, w którym pracodawcy zabraniali pracownikom ładownia w firmie prywatnych telefonów i w ten sposób szukała oszczędności, ale uważam, że jest to nie do zaakceptowania (oszczędzamy, ale psujemy relacje pomiędzy szefostwem, a pracownikami).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kotus255
Jak coś kupuje to biorę na firmy i wliczam w koszty ;) wtedy mniejszy podatek mi wychodzi. Zamiast kupować coś na raty to biorę w leasingu i też wlicza się to w koszty przynajmniej w leasingu do platformy finansowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zadowolonypracownik99
U mnie w firmie wprowadzili rozliczenia wydatków oraz podróży służbowych za pomocą platformy http://www.edenred.pl/pl/zarzadzanie-wydatkami Spendeo by Edenred® jest kompleksowym rozwiązaniem do obsługi wydatków służbowych między pracownikami a pracodawcą. Karta przedpłacona oraz platforma tworzą zintegrowane narzędzie, które wspiera firmy w planowaniu, realizacji i rozliczaniu wydatków oraz podroży służbowych. Bezwzględne przestrzeganie polityki wydatków służbowych pozwoli na wygenerowanie oszczędności w firmie. Spendeo wspiera wszystkich pracowników zaangażowanych w proces. Pozwala na szybsze weryfikowanie wydatków oraz skraca czas ich rozliczania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest nawiązanie długotrwałej współpracy z hurtownią, np. https://www.solal.pl/, która będzie nam dostarczać artykuły biurowe, środki czystości itd. Wtedy za jednym zamówieniem załatwiamy wszystko, oszczędzając i czas, i pieniadze. Tak właśnie można ciąć koszty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wszystko zależy od tego, jaka to firma. Jeśli firma ma coś wspólnego z transportem i z aut służbowych korzystają pracownicy to polecałabym system GPS do monitorowania lokalizacji i zużycia paliwa. Często taki system daje do myślenia pracownikom i uważają. Dobry system GPS na pewno ma firma Transmobil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość paula71q
No właśnie a ta platforma finansowa to nie jakiś szajs?? Bo tak widzę że sporo osób poleca a ja właśnie czegoś takiego potrzebuję jak leasing

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość vf12
Projektujemy strony www w Lublinie w sposób kreatywny. Nasze duże doświadczenie pozwala zaoferować nam usługi najwyższej jakości. http://reklama-lublin.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Trzeba zaczynać od małych rzeczy a potem o tych większych myśleć. Ja zaczęłam od tego, że zmieniłam dostawcę prądu na energię dla firm. W kieszenie teraz więcej zostaje. Mam zamiar dalej sprawdzać, w których strefach można ucinać wydatki, by zyski wzrastały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość czeryk
Jak wysyłasz dużo listów to pomyśl nad zmianą dostarczyciela przesyłek. Możesz zacząć na przykład korzystać z https://bliskapaczka.pl/ (ceny za przesyłkę zaczynają się od 5,66 więc są mega niskie :-P)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wojtek289w
Rozwiązaniem, jakie mogę Ci zaoferować jest zmiana sposobu księgowania. Jeśli korzystasz z usług biura rachunkowego to zmień je na księgowość online. Jest to bardzo tania opcja, a pomoc specjalistów tak czy siak otrzymujemy. Zerknij na stronę https://wfirma.pl po szczegóły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Doradca VoiceConnect
Zachęcam do współpracy wszystkich tych, którym zależy na optymalizacji kosztów oraz pozyskiwaniu nowych, odpowiednich klientów, którzy na pewno będą zainteresowani Twoimi usługami bądź produktami. Na tle konkurencji wyróżniamy się przede wszystkim spersonalizowaną komunikacją oraz indywidualnym podejściem do klienta. Poza tym posiadamy nowoczesny system, który umożliwia segmentację potencjalnych klientów, co też znacznie ułatwia nasze działania promocyjne oraz dotarcie do odpowiednich osób. Szczegóły naszej oferty dostępne na stronie voiceconnect.pl/oferta/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
najlepiej byłoby ograniczyć zachłannośc. kosztowne zycie zżra najwiecej zysków w dodatku nie sa to koszta .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
mamy więc paradoksalną sytuacje: zyski topione są w tzw towarach i usługach luksusowych miast byc inwestowane w rozwój. producenci i dostawcy powyższych w związku z wiekszonym popytem zwiekszaja ceny a własciciele firm szukają sposobów na cięcie "kosztów" doradzam terapie na oddziale zamknietym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
bogaci przedsiebiorcy wykazuja zadziwiająca skłonnośc do przepłacania za najdrobniejsze nawet rzeczy. dla mnie to jest niepojete. zatrudnią speców do zwiekszania wydjaności i batożenia fizoli bo im staje ościa w gardle ze ktos trzyminuty palił papierosa zamiast jepac przy tasmie a za chwile wydadzą tysiaka na żarło w drogiej restauracji. potem rodza sie pytania typu "kto okrada moją firme do koorfy nędzy?"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
całkowicie nie rozumiem tych reprezentacyjnych pierdół ale zara pewnie sie pojawi jakis spec od ekonomi tudziez ekspert doswiadczalny i mi to wyjaśni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
w efekcie zamiast puścić pieniadze na rynek dac zarobić pracownikom rzemięslnikom piekarzom itd. bomogliby podniesć bez szkody dla klienta ceny to naapychaja kabzy jakimś debilom od gwiazdkowania win i prestizowania dzifek. idźta w c***j z takimi debilami. nigdy nie bedziecie bogaci a jak będziecie to niedługo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×