Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość jaaaaaaaaaaaMama

oto JAK PRZESRAŁAM SOBIE ŻYCIE.............

Polecane posty

Gość jaaaaaaaaaaaMama

Wyszłam za mąż mając zaledwie 20 lat. wielka miłość a ja - chciałam się wyrwać z patologicznego domu, spod kontroli rodziców. Mąż jest starszy o 8 lat. od razu po ślubie zachciało mu się dzieci. nie czułam instynktu macierzyńskiego , ale maż pocieszał mnie, ze poczuję, jak urodzę dziecko - urodziłam - bliźnięta, teraz chłopcy mają już 2,5 roku, ja mam 23 lata. zajmuję się nimi samiuteńka - maż pracuję od 6 rano do 7-8 wieczorem. w weekendy studiuję w tym roku sie bvronię - nie mam się kiedy uczyć, nie mam cierpliwości do dzieci, nie potrafię być niańką, sprzątaczką, praczką, kucharką , przykładna żoną. mąż się wścieka, że tak ciężko pracuje żeby nam wybudować dom a ja narzekam. ale ja już nie mogę, nie mam siły, dzieci mnie irytują, drażnią, krzyczę na nie a potem mam wyrzuty sumienia. lepiej by było gdyby w ogóle nigdy się nie urodziły. mam 23 lata zamiast prowadzić studenckie życie, bawić się szaleć ja zmieniam pieluchy. tak wiem sama tego chciałam a teraz nie chce mi sie żyć

tak to jest często z wczesnym macierzyństwem. Moja koleżanka miala córeczke w tym samym wieku co Ty. Wychodzila na noc na imprezy,. Teraz po 13 latach zostala drugi raz mama, synek ma wszystko. Bardzo żaluje, że nie dala takiego dzieciństwa swojej córce, mala pamięta, co sie dzialo, jak byla mala. Nie rób tego dzieciom. Zaciśnij zęby jeszcze trochę, masz jeszcze duzo czasu na zabawe, poukladasz sobie wszystko, znajdziesz kogos do pomocy.