Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kjeoro

Jestem nauczycielka w szkole i rezygnuje z tego zawodu!!!

Polecane posty

Gość kjeoro

Ucze w szkole juz piaty rok. Bardzo zaluje ze tak dlugo.. Zmieniam zawód bo pomimo plusow tej pracy (wakacje!!), jest bardzo duzo minusow: - od wrzesniadodatkowe dwie godziny karciane za darmo - przygotowywanie dzieci na rozne uroczystosci ( często z wlasnej kieszeni trzeba cos kupic..) Czasami czuje sie ze pracuje caly dzien ( bo kiedy przyjde do domu myslami wciaz jestem w szkole i tym co trzeba zrobic na kolejny dzien, lub siedze w szkole popoludniami i cwicze dzieci do przedstawienia). Nie wspomne juz o licznej papierologii. Ludzie mysla ze jak sie jest nauczycielem to tylko sie uczy danego przedmiotu i nic poza tym. Bzdura! Robi sie bardzo wiele rzeczy dodatkowych! M.in przygotowywanie konkursow, plany kolka tanecznego, sprawozdania- tego naprawde jest duzo! Obecnie mam 29 lat. Tak bardzo zaluje ze nie odeszlam z tego zawodu wczesniej.. Teraz tylko licze na lut szczescia ze znajde prace nie majac zadnych innych kwalifikacji. Do mlodych językowcow: uciekajcie ze szkoly poki jestescie mlodzi! Ksztalccie sie dodatkowo, robcie dodatkowe kursy: prawnicze, ekonomiczne, kurs ksiegowego.. Cokolwiek! Ida bardzo ciezkie czasy dla nauczycieli.. Zmierza sie do tego, zeby duzo nauczycieli zwolnic, bedzie redukcja etatow. To praca bardzo niepewna, a do tego niewspolmierna do zarobkow. Nie popelniajce mojego bledu, bo bedziecie zalowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Bandyci niereformowalni
Tylko wystarczy popatrzec na tych zbirów tutaj i wszystko jest jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość katiess83
Jeśli znasz jakiś język to powinnaś dać rade....Praca w szkole jest ciężka...

Udostępnij ten post