Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

mila10025

firma bon prix oszukuje klientów

Polecane posty

otóż zamawiałam czarny top. przyszła przesyłka na adres domowy w pożądanym kolorze i rozmiarze, jednak bez paska a w katalogu było napisane, że także do bluzki jest pasek w przesyłce. nigdy już nie zamówię niczego z ich firmy. jeśli klienta się oszukuję to się go traci. czy mieliście podobne sytuacje z zamawianiem czegokolwiek z tej firmy przez internet lub innej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jedna druga
a co za problem do nich napisać i się upomnieć o ten pasek? :o mi też raz inna firma pominęła czegoś w paczce, a wyjaśnienie sytuacji na moją korzyść zajęło pięć minut 🖐️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie fanka
MI z kolei 2 razy przysłali ciuch różniący się kolorystyką od zamówionego towaru w przypadku spodni nie było to problemem ale gdy dostałam bluzkę która w katalogu była sexowna ale elegancka czarna z motywem płomieni naprawde super wyglądała w katalogu a otrzymałam za duża bluzke z ludoymi płomieniami. od tej pory nie zamawaim. teraz bardzo mi sie podoba żakiecik, nigdzie w sklepie nie moge dostać ale boje się ze znowu mnie oszukaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale macie problem...
widać, że nie robicie zakupów w BP. Zanim zaczniecie coś zamawiać zerknijcie na ich stronę internetową. Tam przy większości ciuchów są opinie klientów którymi można się sugerować. Nie od dziś wiadomo, że rozmiar zazwyczaj zamawiamy mniejszy niż nosimy, nie sugerujemy się kolorem jaki mamy na monitorze, bo to zalerzy od ustawień i jeśli nam się coś nie podoba to odsyłamy ciuch bez żadnego problemu. Po co od razu tworzyć temat na forum i wylewać tu swoje żale i frustracje jak nie dotarł jakiś pasek? Towar nie spełnia twoich oczekiwań? Czegoś w paczce brakowało? Odeślij go! Ja nigdy nie miałam problemów z zamówionym towarem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ale macie problem...
* zależy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość nie mam na dziś pomysłu
Mnie raz policzyli podwójnie, to odesłałam paczkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kombinatorka domowa
ja kiedyś zamówiłam -RAZ!- i więcej nie zamówię!!! zamówiłam dywaniki łazienkowe, śliczne, puszyste, grube, piękny błękitny kolorek , wzorek w muszelki, na zdjęciu wyglądały na miękkie, puszyste i grube- na oko tak na 5cm. a przyszła jakaś cienka szmata z wypadającymi w praniu7 nitkami.:O nigdy więcej nie dam się nabrać na Bon Prix!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kombinatorka domowa
sory- 7 mi się wklepała.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Lonikas
Zaraz oszukuje. Za takie słowa w necie mogłiby cię oskarżyć.. Ską wiesz, żę oszukują - próbowałs wyjasnić czy to nie pomyłka? Wiesz ile tysięcy rzeczy oni wysyłają? Pewnie,że czyta się opinie - wtedy wiadomo czy warto i jaki rozmiar zmówić. Zresztą jak cokolwiek ci się nie podoba możesz bez problemu zwrócić - masz formularz zwrotu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×