Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość nie mam na nic kasy

Zarabiam 1700 zł, za 2 tygodnie 1900 i żyję od 1 do 1 :(

Polecane posty

Gość nie mam na nic kasy

Hej, Skończyłam 2 lata temu studia. Kierunek bardzo nieprzyszłościowy a wręcz bardzo "przeszłościowy" :o Do tej pory pracowałam w bardzo różnych miejscach i na różnych stanowiskach (już od drugiego roku studiów dziennych - ale była to zazwyczaj praca na czarno bo nie mogłam się zatrudnić "normalnie"). Od grudnia pracowałam pierwszy raz na umowę o pracę. W maju zmieniłam pracę i zarabiam w niej 1700 zł na rękę, we wrześniu mam dostać podwyżkę (pewnie 200 zł)i umowę na stałe i mi na nic nie wystarczy :( Nie mam rodziny, nie mam samochodu, kredytów, nie studiuję (przerwałam studia z powodów finansowych) i na nic mi nie wystarcza. Mieszkam w jednym z największych miast Polski. Nawet sobie cuchów nie kupuję. Nie wiem na co ta kasa idzie :( Macie tak samo? Czy po prostu zarabiacie normalne pieniądze? Albo dzielicie życie z kimś innym i jest Wam łatwiej? Załamka :(

Gość bardzoNIEmila
1900zł, dla siebie 1???? Dziewczyno Matka, Ojciec i 3 dzieci żyją za 1200, dzieci chodzą do szkół, i jakoś dają radę. Nie obraź się ale jesteś rozkapryszona, i sama nie wiesz czego chcesz. Jak się chce wpierdalać najlepsze rzeczy to tak niestety jest. Manna z nieba nie leci, a życie jest drogie. Ja zarabiam 1100-1200, zapierdalam bez dnia wolnego, dorabiam sprzątając mieszkania. Razem mam 1500zł gdzieś..I mam na ciuchy na opłaty, mam też psa. Żyję za 500zł w miesiącu ( chodzi o żywność), i niestety nie wpierdalam kabanosów. W każdym razie nie wiem jak to robisz, ale jesteś boska. Pa

Gość 7 lat pracuje i doszełem
do 1400 :classic_cool: Co mam na to powiedzieć?? :classic_cool:

Gość guru on