Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ludzie którzy skończyli

Osobniki po zawodówce lub po samej maturze to elementy społeczne!

Polecane posty

Tak ludzie po szkole podstawowej/gimnazjalnej, zawodowej lub tylko po szkole średniej nawet z tytułem technika i maturą są po prostu bezwartościowi. Teraz liczą się osoby które skończyły studia wyższe :) A po szkole podstawowej,zawodowej,gimnazjalnej lub średniej to pewnie prostytutki, złodzieje, alkoholicy, lub narkomani a nawet i mordercy.

Gość Ja tam nie zauwazylam, mam
mgr i zarabiam 2400, moj facet bez matury 3000

3 tysiące to i tak mało. A jeśli ty zarabiasz tyle to po prostu skończyłaś jakiś badziewny kierunek i dlatego teraz ty i twój facet klepiecie biede, bo prostu wbrew pozorom oboje jesteście bez wykształcenia.

ja myślę a jestem po studiach , że ludzie ci powinni dobrowolnie się poddać ełtanazji

Gość hahaha po studiach
a nie wie jak się pisze eutanazja ale ciołek

Gość Ja tam nie zauwazylam, mam
Z tego co widze to jakos wiekszosc spoleczenstwa mniej zarabia. :P

Gość meszugene
zawsze moga wstąpić do PiS :)

do ludzie którzy skończyli skarbie ja mam tytuł dr robię reh i uważam że z bardzo dobrej uczelni a tak czytając to co ty napisałaś to uważam że takiej głupoty jaką ty jesteś to jeszcze nauka nawet nie nazwała żal mi takich ludzi jak Ty

Gość głupiu jestes i to po studiach
ja mam wykszt. technik hodowca (moze niezbyt ładnie brzmi:P)żadnych studiów, ale własna firmę i w mc na czysto wyciągam około 12-14 tysiecy ,więc nie masz racji kutasiku po studiach hahaha pierdziele Twoje studia mi dobrze i bez nich, a pani która pracuje w sklepie u nas na osiedlu ma studia i zarabia około 1200 zł chyba nie ma reguły studenciku

Gość vgvgv