Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

klaudia20x

brak ubezpieczenia

Polecane posty

witam. jestem studentka, jestem w ciazy a moj partner niedawno stracil prace, jest zarejestrowany w urzedzie pracy. mam problem poniewaz nie wiem co teraz bedzie z ubezpieczeniem zdrowotnym dla dziecka. rodze pod koniec marca. ja mam ubezpieczenie ze szkoly, moj partner z racji tego ze jest zarejestrowany w PUP ma ubezpieczenie od nich i wiem ze istnieje mozliwosc zgloszenia do urzedu pracy czlonka rodziny zeby byl ubezpieczony. chciala bym sie natomiast dowiedziec czy jest jeszcze jakas inna mozliwosc. slyszalam o tym osoby do 18 roku zycia sa ubezpieczone przez panstwo oraz kobiety w czasie ciazy i pologu ale nie wiem czy nie bylo by czasem problemu z tym u lekarza. myslalam rowniez o dobrowolnym ubezpieczeniu tylko nie wiem zabardzo gdzie to zrobic, czy bezposrednio w nfz czy jeszcze gdzies indziej? wiem tez o tym ze z pomocy spolecznej mozna jakies uzyskac ale my sie raczej nie zakwalifikujemy do tego bo takie ubezpieczenie otrzymuja osoby ktore maja naprawde ciezka sytuacje finansowa dlatego chyba dobrowolne ubezpieczenie bedzie njalepszym rozwiazaniem. prosze o jakies porady w tej sprawie, jak najlepiej to zalatwic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Indywidualnych ubezpieczen juz NIE MA. Dziecko moze zostac ubezpieczone w PUP. Ty jako ciezarna TEORETYCZNIE jestes ubezpieczona przez Panstwo ale w praktyce bywa roznie... Moja kolezanka miala taki sam problem i za wszystkie badania w przychodni musiala placic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
no ja wlasnie nie mialam z tym zadnego problemu i nie musze placic za wizyty u lekarza, widac jakas bardziej ogarnieta przychodnia mi sie trafila. co zatem zrobic z ubezpieczeniem dla dziecka?

Udostępnij ten post