Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ikonografka

przyjemne sporty... odchudzanie

Polecane posty

Gość ikonografka

muszę schudnąć:-( czy znacie jakieś przyjemne niekłopotliwe(takie do których nie trzeba dopłacać) sporty? od dzieciństwa nie przepadam za ruchem a chciałabym znaleźć coś co sprawi mi przyjemność bo to jedyna szansa że będę to robiła regularnie... bieganie odpada bo niestety nie znoszę:-(

Gość ikonografka
wysportowani kafeterianie pomocy

Gość MIAO MIU MIU
TRENINGI SIŁOWE

No jak masz podejście "nie chcę, ale muszę"...

Gość ikonografka
za to niestety trzeba płacić a ja jestem biedną studentką:-( (bo taki taniec raz w tygodniu na imprezie mam zaliczony a nic to niestety nie daje)

Gość ikonografka
a jakie mam mieć podejście skoro od dziecka n ie nienawidziłam lekcji WF?

Gość MIAO MIU MIU
kochanie aeroby w duzych ilościach cię nie odchudzą,wrecz przeciwnie, albo sięredukujesz na powaznie albo se daj spokój. dieta, cwiczenia siłowe i aeroby w cywilizowanych ilosciach dadza rezultat.

Gość asdfasdfasfasdfsaf
Kup sobie piłkę do kosza i na boisko,niedługo zrobi się ciepło to poza kosztami za piłkę(jakieś 30 zł) nic innego nie będziesz musiała opłacać bo boisko gdzieś na osiedlu pewnie znajdziesz :P

Gość MIAO MIU MIU
skoncz z uprzedzeniami, ja też nienawidziłam i wyszłam na ludzi przeczytaj: http://www.sfd.pl/Odchudzanie_%C5%81opatologicznie,_czyli_odpowiedzi_na_najcz%C4%99%C5%9Bciej__zadawane_przez_kobiety-t585708.html

Gość ikonografka
a znacie może sposoby żeby to jeszcze polubić, bo ja szczerze nie znoszę a dla własnego zdrowia i wyglądu chciałabym

taniec, pływanie lub zwykłe ćwiczenia ;) mogą też być długie spacery, chodzenie po górach.

Gość MIAO MIU MIU