Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość chlopak roztropek

różnice między dziewczynami ze wsi i z miasta

Polecane posty

Gość chlopak roztropek

siemka, powiedzcie mi drodzy ludzie, jakie na pierwszy rzut oka i z późniejszych doświadczeń dotrzegacie różnice między dziewczynami ze wsi i z miasta? Ja studiuję aktualnie i np. mam spostrzeżenia: - dziewczyny pochodzące ze wsi ubierają się skromniej (co nie znaczy że źle) - laski z miasta mają więcej koleżanek z którymi chodzą na imprezy - laski ze wsi są bardziej "wylewne" dodacie coś jeszcze lub to zakwestionujecie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość skoro
Laski ze wsi szanują siebie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heh,... a ja powiem ze jestem ze wsi a chodze do szkoly w miescie i jakos jeszcze nikt nie pomyslal ze moge byc ze wsi.. czasami nie widac roznicy.. zalezy jak sie tez dziewczyny ubieraja bo te z miasta bardziej na barbi,... ja zno nie nakladam 10podkladow na twarz i nie ubieram sie w stylu dody... ale normalnie jak na kobietke przystalo i jakos nikt mi nie pow ze jestem ze wsi heh...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
- dziewczyny pochodzące ze wsi ubierają się skromniej (co nie znaczy że źle) --- Ja sie nie ubieram skromniej ale tez nie tak zebyu pol tylka bylo widac i cycki na wieszku tylko normalnie:) - laski z miasta mają więcej koleżanek z którymi chodzą na imprezy ---- Ja jakos mam wiele kolażanek i kumpli z ktorymi jezdzimi na imprezy - laski ze wsi są bardziej "wylewne ---- a to co mialo znaczyc?? heh..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jeden grosz