Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość malenstwo19861

ciąża, L4, zmiana umowy

Polecane posty

Gość malenstwo19861

Witam mam pytanie pracuję w firmie od 2007 roku do tej pory miałam umowę zlecenie, natomiast od 1 marca tego roku otrzymałam umowę o pracę na czas określony na okres 1,5 roku. Jestem w ciąży i musiałam iść na zwolnienie lekarskie ze względu na komplikacje ciążowe. Chciałam się dowiedzieć jak zostanie wyliczone mi wynagrodzenie skoro na stronie zus-u pisze, że podlicza się okres z ostatnich 12 miesięcy? czy wynagrodzenie z umowy zlecenia zostanie zsumowane z wynagrodzeniem z umowy o pracę? Dodam jeszcze, że umowę zlecenie miałam jako studentka więc pracodawca nie musiał opłacać składek. z góry dziękuję za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jesli faktycznie musisz być na
l-4 to współczuję... umowę masz na 1,5 roku tyle dokładnie będzie trwała ciąża i macierzyński a później pewnie ci już umowy nie przedłużą... wygląda jakbyś czekała na umowę o pracę żeby zaciążyć ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jesli faktycznie musisz być na
a kasę liczą faktycznie średnią z ostatnich 12 mc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość asdggjh
zaskakujace jest to, ze pracownice zachodza w ciaze gdy umowa zlecenie zmienia sie na umowe o prace ;/ biedni pracodawcy ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość iiiiiizzzzzzzz
to dziwne będziesz dostawać 100% dotychczasowego wynagrodzenia. ja zaszłam w ciążę po 8 miesiącach pracy i mam średnią wyliczaną z trzech ostatnich miesięcy przynajmniej wg naszej personalnej (głównej księgowej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jesli faktycznie musisz być na
100% z średniej!!!

Udostępnij ten post