Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość nie wiem co jeszcze....

o czym pamietac przy organizacji wesela?????

Polecane posty

A u mnie zeszlo cale ciasto, a bylo na osobnym stole! Az sie zdziwilam, ze tyle poszlo, bo przewaznie ciasta leza i nikt nie je. Co do alkoholu to my np. dokupowalismy w trakcie wesela piwo i nawet Colę, bo zabraklo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość smaczne-pyszne
wiejski stół :) polecam się :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Mirka91
No właśnie, ten problem też jest i moim. Nie dość, że boję się tego wydarzenia, czy wszystko wypadnie ok, to jeszcze cała ta organizacja. Sale już mamy w Sonatinie (Lublin), naprawdę jest ok, więc ta kwestia jest dograna, ale reszta... czy się nie potknę w kościele i jaki samochód do ślubu... no nic... jeśli ktoś też ma takie obawy, to proszę o podzielenie się :) będę wdzięczna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kkamilosa
Na pewno o wielu rzeczach. Jest sporo roboty przy organizacji wesela. Jak jeszcze jest duże to już w ogóle. Trzeba pamiętać o jedzeniu, alkoholu, zespole, kamerzyście, i o wielu innych sprawach. Oczywiście trzeba pamiętać o wyborze dobrego miejsca na organizację wesela. Mój brat wybrał http://www.dworek-tryumf.pl/ i naprawdę tam to się ubawiło :D dużo miejsca, smaczne jedzenie, fajna atmosfera itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Zwróć uwagę przy podpisywaniu umowy z dj'em/ zespołem czy mają opłacony ZAIKS czy musicie to zrobić we własnym zakresie. My też planujemy wesele i tą sprawę musimy załatwić sami, bo w razie kontroli mogą przerwać wesele na jakąś godzinkę i wlepić karę zależną od liczby gości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja organizowalam wesele w http://www.rcc.pl/ i w sumie to byl udany wybór bo przynajmniej nie musialam myslec o tym,ze wsyzstko musze oddzielnie zalatwic, bo oni zapewnili dowóz, ekipe filmujaca i fotografujaca, jedzenie, muzyke.. naprawde polecam wynajecie miejsca, gdzie od razu oferuja te rzeczy, dwa razy mniej zalatwiania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
My z kolei wynajelismy skromną salkę na 50 osób w http://www.zakatek-smaku.pl/ , jak ktoś chce robić wesele w gronie najbliższych osób ( a nie zapraszać ciotki, ktorych sie w zyciu nie widzialo) to to miejsce jest świetne!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Jeśli znajdziesz odpowiednią salę to nie musisz o niczym pamiętać. Ja z mężem zorganizowałam wesele tu: http://www.restaurant99.com/ było to naprawdę cudowne, kameralne przyjęcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Geoad
My z kolei zdecydowaliśmy się także na kameralną uroczystość. Zaprosiliśmy 40 najbliższych osób (ciotki też bym nie zaprosiła na Twoim miejscu) z którymi jesteśmy bardzo zżyci. Zdecydowaliśmy się na wynajęcie Sali tu: http://www.klubimpuls.eu/restauracja,info,1,2.html co okazało się bardzo dobrym wyborem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
radze abyscie zastanowili się co do kwestii transportu gosci do Sali weselnej – jeśli macie ich duzo , to naprawde oplaca się wynająć autokar, to spory komfort - a po co w dniu slubu martwic się czy ktos dojedzie na czas itp. ? Teraz w Internecie znajdziesz mnóstwo firm zajmujących się tego typu usługami, mogę podac Ci firma,z ktorej my korzystaliśmy, jest naprawde sprawdzona http://www.asik.com.pl/ - byliśmy z niej zadowoleni :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Oliwka0_0
tak transport gosci to wazna sprawa, bo czesto sobie popija na imprezie a pozniej nia maja jak wroci, a nie kazdy moze przenocowac w hotelu przy sali weselnej. Kiedys mielismy podobny problem, organiazatorzy o to nie zadbali i bylismy 80km od domu bez kierowcy, bo maz troche wypił. wtedy obsluga polecila nam firmę http://www.autodrive24.pl/ . Przyjechal pan i naszym samochodem na odwiozl do domu. Fajna sprawa na przyszlosc. Mozesz zapytac ise go gosci czy wola busa czy taka forme przejazdu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
podczas organizacji wesela nie zapominajcie o gościach i o tym,ze na pewno uciesza się jeśli zapewnicie im transport do sali weselnej, bo beda mogli spokojnie napić sie waszego zdrowia :) My wynajelismy kilka samochodów z http://www.wypozyczalnia.transpost.com.pl/ na nasze wesele i zdało to świetnie egzamin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Dokładnie wiele osob mysli ze goscie samo sobie załatwią transport, a pozniej nie maja jak wrocic z wesela a i spac nie ma gdzie. Warto zapytac kto chciałby miec zapewniany transport i miec przygotowane samochody, najtansze sa taksowki, ja zalatwiam http://www.radiotaximpt.krakow.pl/oferta-dla-firm i bylam spokojna. Jak trzeba bylo zawiesc gosci wystraczyl telefon i miaalm spokoj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Ja także uważam, że najważniejsza jest nomen omen odpowiednia sala i jej klimat, czy tam dom weselny, jak kto lubi i na co się przygotowuje. Uważam, że to chyba jeden z najistotniejszych elementów przy organizacji...zobacz, ile czasem trzeba czekać na termin. Czasem po 2 lata...no szok! Ja organizowałam http://www.klubimpuls.eu/restauracja,info,1,2.html w sali, ale mają też dom. Było kameralnie, na 60 osób, ale bardzo klimatycznie, tak jak chciałam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To, na co trzeba zwrócić szczególną uwagę to dobre jedzenie, jest to chyba jedna z ważniejszych kwestii, przynajmniej według mnie. Ja zdecydowałam się na catering domaniowski, wszystkim z okolic Wieniawy polecam, goście byli bardzo zadowoleni. Tutaj jest ich strona - http://cateringdomaniowski.pl/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
zeby goscie byli w niebo wzieci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
O swoich bliskich ;) ale z kolei bez przesady ... hah to twój dzień . Przede wszystkim to zainwestować w dobrą orkiestrę , salę albo organizatora oczywiście na to trzeba mieć fundusze ... W moim przypadku mamy organizatora z którym spotykamy sie aby cos omówić ale on wszystko załatwia i sie martwi :) Tyle słyszy sie o naciaganiu przy wyborze sali o dodatkowych kosztach , tych poplątanych umowach . No strach troche bo to duzy wydatek,a nasz organizator ma kilka sprawdzonych z ktorymi stale współpracuje ma też zniszki i wszystkim sie zajmie :) Nasze weselicho w Lublinie ;) a salę wynajeliśmy w Dominowie Sonatinę polegająć właśnie na dobrych opiniach znajomych i organizatora .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
A samochód jaki macie? Mój mąż wybrał oczywiście zabytkowego Merca W111 http://www.zabytkowy-merc.pl/. Piękne auto, z duszą. Idealny samochód na ślub

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość Ludmiła
No wiadomo, zawsze sobie warto spisać takie pierdołki na kartce jak np. drobne do koszyczka, winetki na stoły, drobiazgi dla najmłodszych itp. A nie macie czasami ochoty poddać waszego narzeczonego badaniu na wariografie i dowiedzieć się co mu w duszy gra i czy czasem nie ukrywa przed wami jakieś skrytej przeszłości? Tutaj znalazłam taką możliwość badania http://www.wariograf.net Warto aby się wszystkiego dowiedzieć przed niż po ślubie!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Wszystko zależy od tego gdzie jest wesele, na ile osób, jakie jedzenie, jaka muzyka. Ja mogę polecić to miejsce http://www.sycylia.com/ korzystając z ich usług nie musisz o niczym pamiętać, a jedzenie jest fenomenalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lista rzeczy o których trzeba pamiętać na pewno jest długa. Osobiście nie brałam jeszcze ślubu więc z własnego doświadczenia nie mogę Ci powiedzieć. Ale popytaj znajome co miały ślub i coś na pewno Ci doradzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
To prawda, warto zbierać doświadczenia, na pewno się przydadzą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Trzeba pamiętać, że na początku warto zarezerwować salę, bo nie raz długo czeka się na wolny termin. My nasze wesele organizowaliśmy w Hotelu Biały Dom w Paniówkach. Cudowne miejsce w pięknej zielonej okolicy :) Wymarzone na wesele!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gość
Tak naprawdę trzeba pamiętac o wszystkim. My rezerwowalismy sale w której nie było jedzenia, więc musielismy pomyśleć dodatkowo o cateringu. Wybraliśmy na ten dzień catering Arts, który okazał się strzałem w dziesiątke!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sabcia893f
Przede wszystkim pamiętajcie o zespole, bo bez niego raczej żadne wesele się nie odbędzie. Chodzi przecież głównie tutaj o zabawę. Osobom z Warszawy i okolic podsyłam zespół NotoGramy. Mają wiele pozytywnych opinii i możemy się spotkać nawet z tym, że grali na weselach u rodziców naszych znajomych lub kogoś z rodziny, bo mają 20-letnie doświadczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×