Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość ninka330

Jak nakłonić narzeczonego do zmiany pracy?

Polecane posty

Gość ninka330

Witajcie, piszę tutaj, bo już sama nie wiem co mam robić... Jestem z moim facetem już ponad 4 lata, a nic nie dzieje się w kierunku naszej wspólnej przyszłości. Ma on bardzo kiepską i wyzyskującą pracę. Bez premii obecnościowej zarabia ledwo 1200 zł na rękę, a premię obecnościową zabierają mu nawet jak idzie na chorobowe, co znacznie utrudnia, bo lekarstwa też kosztują. Wiele razy nadmieniałam mu, żeby międzyczasie poszukał lepszej pracy, ale jak grochem o ścianę... On w ogóle nie szuka albo mówi mi, że jak jestem taka mądra to sama mu powinnam szukać pracy, na każdym kroku wypominając, że ja studiuję dziennie, więc nie wiem co to jest praca... Tutaj pragnę nadmienić, że we wrześniu będę bronić licencjata i potem intensywnie zacznę szukać pracy, a wiadomo na początku nikt mi nie da jakiś szałowych zarobków jako, że doświadczenie mam raczej niewielkie... Poza tym równocześnie będę też kontynuować naukę, ale już w systemie zaocznym ze zjazdami tylko raz w miesiącu, więc nie będzie to jakaś wielka przeszkoda, jednak tutaj też nadmienię, że mimo wszystko znaleźć mi pracę łatwo nie będzie, gdyż jestem osobą niepełnosprawną o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, a już nieraz w życiu się przekonałam, że wielu pracodawców (przynajmniej tych wrocławskich, bo mieszkam we Wrocławiu) boi się przyjmować takie osoby. Dlatego tym bardziej boję się o naszą wspólną przyszłość. Dopóki się uczę i nie skończyłam 25 lat (teraz mam 23) mam jednak pieniądze od taty w postaci alimentów przyznanych mi po rozwodzie rodziców i z tego jakoś się utrzymujemy oprócz pensji narzeczonego (alimenty wysokości 900 zł). Boję się o naszą przyszłość. Mieszkamy kątem u mojej mamy (+ mieszka z nami jeszcze moja babcia) w moim po