Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
kosmo_fanka_83

masło do ciała

Polecane posty

Ostatnio kupiłam sobie po raz pierwszy masło do ciała Galanea i na razie jestem zachwycona, ale nie mam za dużo doświadczenia z takimi kosmetykami. Macie jakieś inne swoje ulubione? Co jest w nich fajnego? I które według Was najfajniej pachną?

Gość Akne84
Ja juz dlugo uzywam masła do ciała, jak narazie Prefecty ale jestem zadowolona bardzo, duzo lepiej nawilża niz balsamy i skora jest mega gladka :)

zgadzam sie masła są najlepsze, ale te naturalne i prawdziwe masla np. shea, a nie zageszczone kremy o nazwie masło. Przeczytajcie INCI a bedziecie wiedziały o czym mówię. Shea można dostac naprawde w dobrej cenie, rafinowane taniej niż to "gotowe"

Gość chorwatka
Ja też bardzo lubię masła do ciała, zwłaszcza, że moja skóra potrzebuje porządnego nawilżenia. Moim ulubionym jest masło z serii Natural Body o zapachu wanilia&czekolada-świetnie nawilża, pięknie pachnie i jest dosyć wydajne.

Gość Barr
Masła do ciała sa cudowne a najlepsze sa masła shea takie do krojenia,cudownie nawilżają,leczą problemy skórne,rewelacja,osobiście polecam masło shea firmy eiei(można kupic przez internet),oczywiście sa tez inne masła ,z różnymi dodatkami i nie do krojenia,ludzie chwalą bardzo masła firmy shealife ,tez do kupienia w internecie.Oczywiscie takie masła sa droższe niż te drogeryjne ale warto.

Gość Barr