Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

estreellkkaa

muszę przeprowadzić lekcje w 6 klasie podstawówki z przyrody

Polecane posty

dzieci tam są rozdarte i nie chcą słuchać. Macie jakieś rady jak je zmusić do współpracy? może doradzicie mi jak przedstawić im taki temat: czynniki warunkujące życie w morzu. Jakieś doświadczenia? Bo nie chce im gadać cały czas bo nie będą mnie słuchać a myślę nad jakimiś doświadczeniami ale nic nie mogę wymyśleć:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gadanie cały czas to
wybik sobie z głowy. A ty nauczycielka czyvpraktykantka?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gadanie cały czas to
to musisz mieć jakiś pomysł i go omówić z opiekunem/ką praktyk :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jkdsiok
Morda w kubel i siedzic cicho, a jak nie to pala na wstepie. Za moich czasow to skutkowalo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zrób kartkówkę-obecnie nauczyciele tylko to umieją . Z tego co zauważyłem już się teraz nie uczy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gadanie cały czas to
podaj kilka haseł z treści tej lekcji bo biologiem nie jestem ale może pomysł się znajdzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość powinnaś mieć przecież
po prostu wprowadź im jakiś czynnik motywujący. Ja na swoich praktykach, jak zostawałam sama na lekcjach w gimnazjum tzn nauczycie wychodził, to dawałam im zadania na plusy. 5 plusów to piątka do dziennika i bardzo ładnie pracowali. Chcieli sobie oceny poprawić :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
moze jakas prezentacja na wyswietlaczu, taka robiona na laptopie? jakis quiz w grupach na ocene do tego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zasolenie wody np dlaczego nie utoniemy w morzu martwym . Taraz pomyślałam żeby zrobić doświadczenie z dwoma szklankami z wodą jedna słona druga nie. I że w słonej wodzie się nie utopi jajko a w słodkiej tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
muszę im omówić: rodzaje i funkcje czynników warunkujących życie w morzu, zasolenie wód, specyfikę morza martwego, rozkłąd temperatur w morzu, przykłady mórz o róznym stopniu zasolenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość gadanie cały czas to
idziesz w dobrym kierunku :) ,postaw na wyciąganie odpowiedzi na zaganienia od uczniów, broń Boże gadanina z twojej strony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uzyj jakichs fajnych kolorowych zdjec, takie rzeczy przykuwaja wzrok i oceny dobre wstawiaj za dobra prace na lekcji. ja ucze takiego 6 klasiste i wiem, ze musi byc cos fajnego, zeby przykulo jego uwage i mnie sluchal. jak opowiadam cos z historii to uzywam "luzackich" okreslen, podaje jakies niesamowite, smieszne fakty ( np. ze Stanisław Leszczyński zmarł po tym jak sikał do kominka i zapalił mu się szlafrok :D)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ciekawam.....
o jezu za moich czasow jak nauczycielka wydala morde to wszyscy byli cicho jak makiem zasial, a teraz te idiotki sie boja uczniow :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

×