Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość mam wlasny interes

Prowadze wlasny interes!!! I dobrze na tym wychodze!!!

Polecane posty

Gość mam wlasny interes

Jestem zwyklym technikiem z matura, nie mam dyplomu wyzszej uczelni ale prowadze wlasny interes. Hotel w ktorym znajduje sie oprocz pokoi - bar - restauracji - pizzeria - taki lokal z fast foodami - solarium - kosmetyczka - fryzjer - oraz fitness i siłownia - basen oprócz tego są różnego rodzaju sklepy!!! I co najwazniejsze mam podpisane umowy z telewizja. Po prostu zwyciezca w teleturnieju, reality show moze wygrac nagrode w moim hotelu. Telewizja placi mi za to po 8 tysiecy zlotych.... Oprocz tego prowadze rowniez catering, organizuje wesela, przyjecia, bankiety, itp. Zarabiam ponad 750 tysięcy miesiecznie :)

Gość mam wlasny interes
A pozniej mama przychodzi, daje mi buziaka w czolo i w ten sposob sie budze :classic_cool:

Gość studentkowata
Skąd na to wszystko znalazłeś/łaś pieniądze?

Gość gaaffasdfasfasf
No to świetnie ;) Przecież skończone studia nie są gwarantem sukcesu i odwrotnie, brak studiów też nie umożliwi osiągnięcia czegoś w życiu.

Gość studentkowata
No dowiem się skąd wziąłeś pieniądze na to?

Gość mam wlasny interes
Glupi podszyw!!! z tym calowaniem na dobranoc :D Skad wzialem na to pieniadze! Juz odpowiadam, pracowalem rok w Niemczech. Pozniej ojciec ktory mnie porzucil zrekompensowal mi to w dosc sporej sumie, oprocz tego rodzice mojej mamy a moi dziadkowie pomogli mi dajac pewna gotowke na to przedsiebiorstwo.

Gość może 75 tys to taak
liczyć umiesz?

Gość mam wlasny interes
Wlasnie, mam tylko srednie wyksztalcenie a nie mam magistra i to jest dowod ze jak ktos chce to potrafi. Zamierzam poswiecic wszystko swoje sily by jeszcze bardziej rozwinac ten interes.

Gość może 75 tys to taak