Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość niprozliczenie

RATUNKU RATUNKU, ROZLICZENIE Z PODATKU ! JESTEM ZIELONA W TYCH SPRAWACH

Polecane posty

Gość niprozliczenie

w wakacje (lipiec, sierpien, troche wrzesnia) pracowalam w duzej fabryce gdyby zebrac wszystkie dni w ktorych pracowalam to wyjdzie okolo 27 dni. zarobilam 1400 zl i teraz pytanie czy musze sie rozliczac z podatku... w umowie bylo miejsce na nr nipu i trzeba bylo go dostarczyc do konca ubieglego roku, nie zrobilam tego i teraz nie wiem czy obowiazuje mnie to rozliczenie czy nie ? mam jechac do biura i podac im ten nr czy moze kwota ktora zarobilam jest zbyt mala aby w ogole podchodzila do rozliczenia prosze o podpowiedzi dziewczyny bo nie orientuje sie w tych sprawach :(

Gość ciekawska czytaczka kafe
obowiązuje.

Gość Johny_ze_stanów
nie musisz się rozliczac, ale gdy się rozliczysz dostaniesz całośc podatku który pracodawca odprowadził z Twojego wynagrodzenia.

Gość niprozliczenie
a czy nie obudzilam sie za pozno ? czy jak zaniose jutro im ten numer to jeszcze dostane to rozliczenie ? czy mozna bylo tylko do konca 2011 r to zalatwic ?

Gość Johny_ze_stanów
pewnie nie będzie najmniejszego problemu, pracodawca ma obowiązek wysłac PIT do pracownika najpóźniej do końca lutego nastepnego roku. Czyli jak pracowałas w styczniu i w lutym to PIT dostaniesz do końca lutego następnego roku

Gość to się wyprowadź
dostanie zwrot podatku jak ma co odliczyć...

Gość jest czas jest czas