Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

*campini*

kuzynka w ciągu roku straci pracę, a ja...się cieszę...

Polecane posty

wiem, ze to wredne, wiem, ze paskudne, ale nic na to nei poradzę. zawsze uważala sie za lepszą, wyzej sra jak dupe ma:o jakoś w maju znalazła pracę, chełpiła się tym niesamowicie, bo zaraz po studiach, bo keirowniczka ją chwali, bla, bla, bla..jaka to ona niesamowita jest:o ja na studa nie poszłam, za to pracuję sobie od 5 lat w stabilnej firmie i nic mnie z niej nie ruszy. a ona chwaliła się wszystkim ze nagrode dostała 1400zł. szczena jej opadła kiedy gdzieś "niechcący" wspomniałam ze ja dostałam 2500, bo już nie mogłam słuchać jaka to jej firma rewelacyjna, a ona nowy pracownik i taka nagrodę dostała:o a teraz mi mówi ze pracuje tylko do końca roku, bo ich oddzial likwidują, część ludzi zwalniają, część przeniosą do innych miast, ale jej sie nie uśmiecha przeprowadzić się na drui koniec Polski. az mi się śmiać zachciało jak mi to mówiła...a przeciez taka wspaniała jest, taka świetna w tym co robi:o nie lubie takich ludzi!!

tacy ludzie daleko nie zajadą ;] a skoro likwidują jej oddział to znaczy że nie potrafiła nim tak zarządzać aby firmie nie opłacało się go likwidować

Gość bmbmbjhjg
a ja Cie rozumiem:) tez mam taka kuzynke, kiedy bylysmy w szkole, ja mialam pasek na swiadectwie, one nie.. ale ciotki i tak tylko jej ocenami sie zachwycaly. potem ona nie zdala do kolejnej klasy, ja poszlam na studia, ona nie. ja pracowalam w wielu prestizowych firmach, nikt tego nie przezywal. ona jest protokolantem w sadzie,cala rodzina sie zachwyca. a mnie hooj strzela bo wiecej osiagnelam.