Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość kryytykantkaa

czy ćwiczycie w ciąży?

Polecane posty

Gość kryytykantkaa

jesli tak toco i ile razy wtyg po ile minut? moze macie jakies fajne filmiki do cwiczen na youtube np?

Gość nestea........
http://www.youtube.com/watch?v=2qo_nCKpTcM masz kilka czesci po 10 min. czasami cwicze tez zumbe czay latino ale oczywiscie bez zdanych podskokow, wiec wybieram sobie pewne cwiczenia, ktore wiem, ze nie zaszkodza.

Ja ćwiczę. Na piłce jakieś 40 minut dziennie, dwa razy w tygodniu basen i staram się chodzić, chociaż z tym jest ciężko.

Gość kryytykantkaa
bo jaj mam wlasnie taki problem, ze jestem w 16 tc i lekarz stwierdzil u mnie polipa i loyzysko przodujace i generalnie kazal sie oszczedzac. Ale ja przed ciaza bylam dosyc aktywna i teraz tenbrak ruchu mi juz troche doskwiera. Jak myslicie - moglabym chociaz przez 20 min dziennie robic jakies cwiczenia dla ciezarnych?

Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości to czemu lakarza nie zapytasz? Komu ufaz bardziej? Lekarzowi czy obcym kobietom z kafe?

Gość kryytykantkaa
ostatnio zapomnialam zapytac, a nastepna wizyte mam prawie za miesiac.

Chcesz ćwiczyć z łożyskiem przodującym? Powodzenia w donoszeniu tej ciąży. Zastanów się co ważniejsze. Ja mam obniżającą się szyjkę mam zakaz nawet 20 minutowych spacerów.

Gość kryytykantkaa
ja jestem w 16 tc i mam jeszcze duza szanse, ze lozysko sie podniesie. nie chodzi mi o takie cwiczenia, zebym po ich wykonaniu padla jak zabita ze zmeczeia, ale o zwyczejne delikatne, rozciagajace.

Gość kryytykantkaa
??

Gość nestea.....
Jak cos jest nie tak to poki co nie cwicz. Najwyzej wiecej przytyjesz a potem zrzucisz. A jak wszystko bedzie juz dobrze, to mozesz zaczac np. duzo spacerowac, chodzic na basen, ale konsultuj sie z lekarzem. Dziecko teraz wazniejsze.