Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Zaloguj się, aby obserwować  
njunnujn

Njun Poradnia Małżeńska

Polecane posty

U mnie wszystko dobrze, ale dzieki za troske. Koniecznie zrob ten chlebus, o mnie sie nie martw:) Zdrwko i humor dopisuja;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wklejam, poniewaz mam taka ochote. Czy takie tlumaczenie moze byc? Wiesz na czym polega udzial w forach? Wchodzisz sobie tam gdzie chcesz, wchodzisz na takie linki jakie chcesz (zazwyczaj w tresci linka jest ogolny opis zawartosci) oraz rozmawiasz z kim i o czym chcesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rownie dobrze ja moglbym sie Ciebie zapytac, po co sie mnie pytasz, po co ja wklejam jakis link, ale tego nie robie, bo wiem na czym polega udzial w forum dyskusyjnym. Prosciej tego chyba nie umiem wytlumaczyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Reasumujac: bede tu pisal i wklejal co mi sie podoba do konca istnienia tego topicu. Obiecuje to i robie to z czystej przekory:) Koniec, kropka:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mysle, ze w kwestii linkow i mojej tu obecnosci doszlismy jakby do sciany, bo nie mam nic wiecej do dodania, a w przypadku niejasnosci kieruje do tego co napisalem wyzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chcesz porozmawiac na jakis konkretny temat, bo nie wiem czy jest sens kontynuowac rozmowe na temat co wolno wklejac, komu i gdzie? Jesli masz zapedy cenzorskie, to z gory mowie, ze na mnie sie nie zrealizujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak to taki przejac chrzescijanskiej dobroci. Ja Ci zycze dobrze i mnie Ty nie przeszkadzasz, bo obaj jestesmy aktualnie w przestrzeni publicznej. Na tym polega roznica miedzy nami, ze ja rozumiem na czym polega funkcjonowanie w przestrzeni publiczne, a Ty nie rozumiesz. I dalej: dopoki nie zrozumiesz, to nasza rozmowa po prostu prowadzi donikad:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie wiem jakie miala motywacje "cala reszta". A tak serio, to o co Ci chodzi? Powiedz co moge zrobic dla Ciebie, bo moze sie jakos latwiej dogadamy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
To moze dla ulatwienia w punktach: 1) O co Ci chodzi? 2) Czego ode mnie oczekujesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
"Cala reszta" ma zreszta swoj nowy topic, na ktorym nie zadaja sobie glupich pytan i tendencyjnych, nie wklejaja linkow, prowadza dalej ze soba rozmowy, wiec tym bardziej nie rozumiem w czym rzecz. Czy ja komus w czyms przeszkadzam, zabraniam, narzucam itd. Uwaga oglaszam prawde objawiona: ding - dong: otoz nieee:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jakie koleczko?
koleczko sie nie uzbiera Maciej jest zbyt pusty i niezbyt urodziwy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Po co i po co. Po co tyle pytan?:) Jesli "cala reszta" sobie poszla, to zrobilem sobie z tego bloga:) Blogerow tez pytasz po co "pitola sami do siebie"?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ok, to moze cos na wesolo. Wiecie jak nazywaja sie jednostki danych uzywane przez Grycanki? Gigamajty 🖐️

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aha, zrozumialem sarkazm. Skoro nie mam zony, to nie powinienem sie udzielac na temacie o problemach malzenskich. Oh wait, ale przeciez wsrod "calej reszty" rowniez byly takie przypadki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
A ja na to jak na lato. Prosze o jakies zrodla, to sie odniose. Bo z tego co ja wiem, ze w Watykanie seks nie jest legalny od 12 roku zycia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tak i zostaly te zrodla obalone. Wszystko warto dokladnie i zawsze badac. Ja nic nie wiem w temacie, zeby seks w Watykanie byl legalny od 12 roku zycia. Jesli Ty dysponujesz jakimis informacjami, to moglbys sie ze mna podzielic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jesli chodzi o podofilie wsrod ksiezy, ktorzy dopuscili sie tego niecnego czynu - oczywiscie nalezy potepic i ukarac kazdy pojedynczy przypadek, podobnie jak to sie dzieje w przypadku zjawiska pedofilii wsrod innych grup zawodowych, np nauczycieli, czy po prostu wsrod innych ludzi. Dla mnie niewazne czy pedofil jest ksiedzem czy strazakiem. Pedofil do pedofil. Przestepca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nie lamie sie, a co do reszty to odsylam do tego co pisalem Wczoraj o forach publicznych:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość To wnuki ubeków wygnały nas na
zmywak. i wszystko jasne :):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

×