Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Zarchiwizowany

Ten temat jest archiwizowany i nie można dodawać nowych odpowiedzi.

Gość marmoladkaa

Pomóżcie mi, bo jestem zielona w kwestiach miłości/flirtu/zakochania........

Polecane posty

Gość marmoladkaa

Tego rodzaju sprawa. Podoba mi się rok starszy chłopak, w zasadzie już facet, wiem, że miał dziewczynę, ale albo to już koniec totalnie, albo mają przerwę, bo dopadł ich kryzys. Normalnie bym go olała, bo zajęty, ale teraz zajęty nie jest. Znalazłam go na fejsbuczku, mamy ze 3 wspólnych znajomych, chodził do klasy z moim kolegą. Znam go z widzenia, on mnie też powinien kojarzyć. Kiedyś mi pomógł w czymś tak chwilkę i totalnie przypadkowo. Co tu zrobić, by nie wyszło tandetnie? Dodam, że podoba mi się tak, że gdy patrzę na jego foto to mam szał macicy i całowałabym monitor. Co robić?

Skoro znasz go z widzenia to się zacznij z nim witać i małymi kroczkami do celu.

Gość marmoladkaa
Ale jak to "witać"? :) Mam tak po prostu rzucić mu cześć? To by się zdziwił...

Gość oh my darling Clementine
no zahacz go na fejs zboku i już. Potem zobaczysz. Łatwiej masz przecież. Przez tych znajomych też można. Wyobraź sobie, że kiedyś nie było netu i trzeba było kombinować bardziej. No nic myślenia i pomysłów nie masz laska:(

Gość marmoladkaa
Mam, tylko wszystko wydaje mi się takie banalne... Nie chciałabym być nachalna, a z drugiej strony dać mu jakiś znak. Przez znajomych mogłabym, ale w zasadzie to zapytam kolegę o numer i tyle, bo co więcej? Nie utrzymują już aż takiego kontaktu. Zaczepić mogę, mogę wysłać zaproszenie i udać, że się pomyliłam, że jednak się nie znamy. A z drugiej strony może lepiej na żywo? Jak myślicie?

możesz zacząć od skinienia głową, uśmiechnięcia się co jakiś czas, potem właśnie przejść na cześć i tak to pociągnąć. Inna wersja - z racji tego, że jesteś nastolatką nie będzie pewnie nic złego w zagadaniu go na fejsie :P

Gość marmoladkaa